Som vi blir lei av eller noe sånt....
Venter på årets Julegave<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjører i gang med en gang.
Er så lei av at alle sier at jeg er så tynn og magen så liten og ikke tror på meg at det er bare 4 mnd igjen. Og mener at alle dem har sett har vært mye større.
Tar meg ikke nær av det, for jeg vet at alle er forskjellige. Men jeg er jo stolt av magen min men den skjønne pija mi i. Som vokser og blir større. Kan dem bare ikke si så søt å snærten mage eller no. Må dem på peke at den er så liten. Jeg føler meg jo kjempe stor, allerede. Og mannen min synes også den er fin og stor.Samme her
28.12.14 <3
Tar meg ikke nær av det, for jeg vet at alle er forskjellige. Men jeg er jo stolt av magen min men den skjønne pija mi i. Som vokser og blir større. Kan dem bare ikke si så søt å snærten mage eller no. Må dem på peke at den er så liten. Jeg føler meg jo kjempe stor, allerede. Og mannen min synes også den er fin og stor.
Så mye dumt..Hehe får jeg høre å! Er 5 og en halv mnd på vei, og folk bare oooi åsså er du såå liten??? Akkurat som det er noe vi kan no forhaha men irriterer meg ikke da, stusser bare på folk som kommenterer ting om gravide
folk sier så mye dumt
<3 VinterPrinsesse <3
Seriøst det dummeste jeg hører, hehe fint med bursdag i desemberJeg får kommentarer om dårlig planlegging forholdvis ofte i forhold til at termin er i desember. Det provoserer utrolig mye fordi vi brukte over et år på å bli gravide, og vi er bare kjempefornøyde med at vi i det hele tatt har muligheten til å bli foreldre.
En annen typisk kommentar er, "Så sent på året, da blir han minst i klassen". Som om jeg ikke vet det, men tar ikke sorgene på forskudd. Kjenner mange desember-barn som er mye kvikkere og flinkere enn jevnaldrede som er født tidligere på året.
Kjører i gang med en gang.
Er så lei av at alle sier at jeg er så tynn og magen så liten og ikke tror på meg at det er bare 4 mnd igjen. Og mener at alle dem har sett har vært mye større.
Samme her
28.12.14 <3
Hehe får jeg høre å! Er 5 og en halv mnd på vei, og folk bare oooi åsså er du såå liten??? Akkurat som det er noe vi kan no forhaha men irriterer meg ikke da, stusser bare på folk som kommenterer ting om gravide
folk sier så mye dumt
<3 VinterPrinsesse <3
Er jo helt vanlig å nesten være "flat" frem til 4/5 mndr, i hvert fall når man er førstegangsgravid. Så det er jo helt idiotisk å kommentere sånnt :/Det får jeg høre også. Kjenner jeg kan bli litt sår på det. For synes magen min er stor å fin![]()
Helt teit. For oss er det jo en gledeJeg får kommentarer om dårlig planlegging forholdvis ofte i forhold til at termin er i desember. Det provoserer utrolig mye fordi vi brukte over et år på å bli gravide, og vi er bare kjempefornøyde med at vi i det hele tatt har muligheten til å bli foreldre.
En annen typisk kommentar er, "Så sent på året, da blir han minst i klassen". Som om jeg ikke vet det, men tar ikke sorgene på forskudd. Kjenner mange desember-barn som er mye kvikkere og flinkere enn jevnaldrede som er født tidligere på året.
Får også kommentarer om "dårlig planlegging", akkurat som om desember er en dårlig mnd å ha bursdag. Folk er så utrolig overfladiske.
Ha ha.., samme her... Men folk får bare si og tro hva de vil. Jeg tar nå litt tilbakeEr ikke noe moro og få det motsatte heller. Folk trur tydligvis jeg skal føde snart.
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Det er ganske elendig gjort av folkNår jeg forteller at terminen er 25.des så begynner folk å le![]()
<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3