Kommende mødre

Her er det 4uker igjen... Føler meg nesten klar.. [emoji23] har det medte i hus... Mangler kommode som den store, viktige tingen... Ellers er der litt småtteri bare[emoji16][emoji16]
 
Sant så sant :) Håper egt på å gå nærmest termin som mulig. Selvom jeg er veldig klar for å møte henne :Heartred og en litt overspent kommende far! laughing6

Herlig! Jeg også :) har du vært på "omvisning" på fødeavdelingen?
Ja jeg vil å at hun til meg venter til nærmest mulig termin:hilarious:
Samme med samboern min:D

Så morsomt, kanskje vi treffes:p
Nei har ikke det, har du?:eek:
 
Har kunne tenkt meg å vært på omvisning, men det er vel noe vi må ordne med selv:)
På sykehuset vårt må man enten ringe selv og avtale eller så er det med om man går på lørdagskurs om fødsel/amming/første tid hjemme..
Var ikke noe stress å få omvisning, de hadde det til og med på kvelden(kl.18) som passer mon sambo bedre[emoji4][emoji106]
 
Ja, kjenner det hadde vært deilig! Faktisk ganske lei av å være gravid[emoji85] og kan ikke tru at jeg må gjøre det en gang til for å få en til.. Akk nå skulle jeg ønske det var tvillinger [emoji85][emoji23][emoji87]


Sånn sett er jeg glad det er min tredje for da vet jeg at dette er desidert siste gangen:)
 
Hehe.. Ikke sant[emoji23] men da har du jo allerede gjort det 2 ganger før[emoji23][emoji23] men har bestemt meg for å ha to så da får jeg non bare holde ut[emoji16]


Må desverre det da, men mest sannsynlig vil du nok glemme veldig mye av dette innen du har plantet neste frø;)
 
Ja, er jo typisk det... Hvis ikke så hadde kanskje flere bare gjort det en gang [emoji23]


Hehe, nei.

Jag kan vel skrive under på at om man faktisk husket alt av hva og hvor vondt så hadde det blitt med kun ett barn på alle
 
Viktigste var å få ferdig bilen. Den ble ferdig i dag! Så nå er jeg bare rugemaskin frem til fødsel :p glad for at dette er min siste!! Med mindre det skjer noe annet, da kan heldigvis bilen få satt inn ekstra seter :hilarious:
 
Viktigste var å få ferdig bilen. Den ble ferdig i dag! Så nå er jeg bare rugemaskin frem til fødsel :p glad for at dette er min siste!! Med mindre det skjer noe annet, da kan heldigvis bilen få satt inn ekstra seter :hilarious:

Å? Hvordan bil har dere?
 
Tredje baby her, og det er like spennende som de andre gangene :p Nå er det 3 uker (ca) til termin, og jeg føler at jeg har null kontroll :eek: Begynner å få det meste i hus, og en venninne skal kjøre meg på ikea på torsdag :) Men får ikke begynt å vaske noe før jeg har noe å legge det i.
BF er meningen at skal komme 3. juli så håper virkelig ikke babyen kommer før det :)
 
Back
Topp