Rugerpåape2
Elsker forumet
Her er det 4uker igjen... Føler meg nesten klar.. [emoji23] har det medte i hus... Mangler kommode som den store, viktige tingen... Ellers er der litt småtteri bare[emoji16][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vil å at hun til meg venter til nærmest mulig terminSant så sant Håper egt på å gå nærmest termin som mulig. Selvom jeg er veldig klar for å møte henne og en litt overspent kommende far!
Herlig! Jeg også har du vært på "omvisning" på fødeavdelingen?
Ja jeg vil å at hun til meg venter til nærmest mulig termin
Samme med samboern min
Så morsomt, kanskje vi treffes
Nei har ikke det, har du?
Nå er der inntatt skikkelig ventemodus her alt er på plass så vi er klare
Her er det 4uker igjen... Føler meg nesten klar.. [emoji23] har det medte i hus... Mangler kommode som den store, viktige tingen... Ellers er der litt småtteri bare[emoji16][emoji16]
Ja, kjenner det hadde vært deilig! Faktisk ganske lei av å være gravid[emoji85] og kan ikke tru at jeg må gjøre det en gang til for å få en til.. Akk nå skulle jeg ønske det var tvillinger [emoji85][emoji23][emoji87]Godt det meste er i hus da håpe de 4 resterende ukene går fort da
Har kunne tenkt meg å vært på omvisning, men det er vel noe vi må ordne med selvHaha ja det hadde vært morsomt
Nei, har ikke det
På sykehuset vårt må man enten ringe selv og avtale eller så er det med om man går på lørdagskurs om fødsel/amming/første tid hjemme..Har kunne tenkt meg å vært på omvisning, men det er vel noe vi må ordne med selv
Godt alt er på plass da da er det bare å vente å vente
Ja, kjenner det hadde vært deilig! Faktisk ganske lei av å være gravid[emoji85] og kan ikke tru at jeg må gjøre det en gang til for å få en til.. Akk nå skulle jeg ønske det var tvillinger [emoji85][emoji23][emoji87]
Hehe.. Ikke sant[emoji23] men da har du jo allerede gjort det 2 ganger før[emoji23][emoji23] men har bestemt meg for å ha to så da får jeg non bare holde ut[emoji16]Sånn sett er jeg glad det er min tredje for da vet jeg at dette er desidert siste gangen
Hehe.. Ikke sant[emoji23] men da har du jo allerede gjort det 2 ganger før[emoji23][emoji23] men har bestemt meg for å ha to så da får jeg non bare holde ut[emoji16]
Ja, er jo typisk det... Hvis ikke så hadde kanskje flere bare gjort det en gang [emoji23]Må desverre det da, men mest sannsynlig vil du nok glemme veldig mye av dette innen du har plantet neste frø
Ja, er jo typisk det... Hvis ikke så hadde kanskje flere bare gjort det en gang [emoji23]
Hihi[emoji13] ikke sant.. Tenker meg det[emoji38][emoji13]Hehe, nei.
Jag kan vel skrive under på at om man faktisk husket alt av hva og hvor vondt så hadde det blitt med kun ett barn på alle
Viktigste var å få ferdig bilen. Den ble ferdig i dag! Så nå er jeg bare rugemaskin frem til fødsel glad for at dette er min siste!! Med mindre det skjer noe annet, da kan heldigvis bilen få satt inn ekstra seter