Kommende mødre

Lillejulispire2017

Glad i forumet
Ja, kommende mødre :Heartred

Ikke mange uker igjen, ligger vi vel nesten på rekke å rad rundt om i landet i full spenning for å ta imot våre skatter! For noen en drøm som går i oppfyllelse, for andre som har en glede for og ta imot sitt 2,3,4,5 eller 6 barn :Heartred
Gleden er uansett stor om man er førstegangs eller flergangs :happy:

Begynner dere eller har dere alt klart?
Av baby utstyr
Ting som du tenger i tiden etter fødsel :)

Her er det meste på plass, så går bare å tripper til datterskatt skal melde sin ankomst :Heartred
 
Når jeg begynte å tenke etter fikk jeg et lite sug i magen...3 uker til termin[emoji15] shit...
Fikk satt opp og lagt ting inn i stellekommode nå i helgen så nå er alt klart [emoji7]
 
Har begynt å vaske opp klær, så mangler å få dem på plass. Ellers tror jeg at alt er greit :)
Mangler en pappa for tiden da (han er på jobb) :p Så hun kan godt vente en uke til :)
 
Når jeg begynte å tenke etter fikk jeg et lite sug i magen...3 uker til termin[emoji15] shit...
Fikk satt opp og lagt ting inn i stellekommode nå i helgen så nå er alt klart [emoji7]

Haha ja, kjenner igjen den følelsen :wideyed: plutselig så er vi der :) man vet jo aldri, mulig noen melder sin ankomst før også :dummy1::dummy:

3uker går fort det, her er det 4uker igjen. Går skremmende fort egentlig :shy:

Godt at alt er klart :Heartred da kan man slappe av enda mer :love2
 
Har begynt å vaske opp klær, så mangler å få dem på plass. Ellers tror jeg at alt er greit :)
Mangler en pappa for tiden da (han er på jobb) :p Så hun kan godt vente en uke til :)

Ååh, det er så koselig å vaske opp klærene til de små :Heartred det er virkelig noe eget :happy:

Samme her, mangler pappa'n her også. Men han kommer i morgen :happy: vært fra hverandre i 2uker nå og det merkes.. :sorry: men sånn er det med jobbing.

Blir godt å få igjen samboeren sin da :)
 
Ååh, det er så koselig å vaske opp klærene til de små :Heartred det er virkelig noe eget :happy:

Samme her, mangler pappa'n her også. Men han kommer i morgen :happy: vært fra hverandre i 2uker nå og det merkes.. :sorry: men sånn er det med jobbing.

Blir godt å få igjen samboeren sin da :)

Min har bare vært borte en uke, og i denne tilstanden er det nok :p Nå skal min egentlig være borte i to uker til, men pr i dag trenger jeg hjelp til det meste her hjemme, så da må vi finne en løsning på det :)
 
Min har bare vært borte en uke, og i denne tilstanden er det nok :p Nå skal min egentlig være borte i to uker til, men pr i dag trenger jeg hjelp til det meste her hjemme, så da må vi finne en løsning på det :)

Ja, det vil jeg tro! Man merker godt at man får ekstra hjelp når sambo kommer hjem :) og godt er det :joyful:

Håper dere finner en løsning og at dere får på plass siste :Heartred
 
38+0 i dag, alt er klart, men hodet sliter med å henge med! Jeg skjønner ikke dette her jeg:hilarious: JEG bli trebarnsmor?!! Ekke mulig :p

Men det er godt å kjenne på det at jeg ikke har det travelt med å få henne ut og! Har vært i andre enden av skalaen tidligere med nr. 1 og da holdt jeg på å gå på veggen allerede 38+0...det ble noen laaange dager frem til uke 41+6 :p
 
Mye er klart, men litt gjenstår enda. Tror det kommer til å gå veldig fint uansett :) håper likevel han drøyer 2-3 uker til før han dukker opp.
 
38+0 i dag, alt er klart, men hodet sliter med å henge med! Jeg skjønner ikke dette her jeg:hilarious: JEG bli trebarnsmor?!! Ekke mulig :p

Men det er godt å kjenne på det at jeg ikke har det travelt med å få henne ut og! Har vært i andre enden av skalaen tidligere med nr. 1 og da holdt jeg på å gå på veggen allerede 38+0...det ble noen laaange dager frem til uke 41+6 :p

Så digg da :happy: da kan man senke skuldrene på den delen. Haha :hilarious: har selv noen dager der hode henger litt etter kan man si..

Håpe dem kan ruge seg litt til inne i magen :Heartred
 
Godt og ha det meste klart da :) det tror jeg nok helt sikkert at det kommer til å gjøre :happy:
Hehe, deet kan jeg skjønne. Har du lenge igjen? :)

Termin 2. juli, men pga permisjon og ferietid håper jeg at vi går litt over. I tillegg har vi tre ukers ventetid på vogn og mangler litt andre småting. Hvis han kommer i kveld så løser det seg, men jeg vil heller vente. Er ikke klar for å reise fra storebror heller. Har aldri vært en natt uten ham!

Ser mange her begynner å bli klare, og så fint at alle gleder seg [emoji4]
 
Back
Topp