Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå nærmer det seg med stormskritt! [emoji173]️ Hjelpes, som tiden flyr [emoji33] Hvor gamle er de du har fra før igjen?
For et herlig firkløver du har [emoji7] De er heldige som får vokse opp med så mange søsken! Og med deres historie, er det desto morsommere at det ble fire til slutt! Bare å nyte nyte nyyyte den siste babyen nå [emoji173]️Hun eldste er 8 år, men blir 9 i år, mellomste frøkna er 3 år og blir 4 år i år. Og minsten blir 2 år til sommeren [emoji7]
Ja den tiden flyr såååå fort at jeg skjønner ingenting [emoji173]️[emoji873]️[emoji173]️
For et herlig firkløver du har [emoji7] De er heldige som får vokse opp med så mange søsken! Og med deres historie, er det desto morsommere at det ble fire til slutt! Bare å nyte nyte nyyyte den siste babyen nå [emoji173]️
Lykke til med siste innspurt [emoji7] Og så fin mage!! Jeg hadde skikkelig sexlyst siste tiden før fødsel, så kanskje det er et tegn Nå er hun her snart uansett [emoji173]️
Signerer denneMerker jeg blir litt bekymret for at du ikke oppdaterer her. Håper alt har gått bra og at manglende oppdatering bunner i masse babykos og tiden det tar å bli kjent med den nyfødte
Jeg også. Håper alt er bra [emoji173]️Merker jeg blir litt bekymret for at du ikke oppdaterer her. Håper alt har gått bra og at manglende oppdatering bunner i masse babykos og tiden det tar å bli kjent med den nyfødte[emoji173]️
Hvordan står det til ?
Jeg lurer også på hvordan det går! Nå må du jo ha født? Klem
Jeg også. Håper alt er bra [emoji173]️