Kommemtartråd til veietråd

I dag viser vekten 74,5 kg!!!!! Det betyr ned 1,4 kg siste to ukene (veidde meg ikke forrige fredag).
Er kjempefornøyd og nå merkes det godt på klær r etc.
I juni før sommerferien var jeg oppe i 84-85 kg, så faktisk 10 kg ned siden da!!!! I august når jeg startet å være aktiv her, veidde jeg 82,1 kg så bra ned siden da også.
 
Last edited:
I dag viser vekten 74,5 kg!!!!! Det betyr ned 1,4 kg siste to ukene (veidde meg ikke forrige fredag).
Er kjempefornøyd og nå merkes det godt på klør etc.
I juni flr sommerferien var jeg oppe i 84-85 kg, så faktisk 10 kg ned siden da!!!! I august når jeg startet å være aktiv her, veidde jeg 82,1 kg så bra ned siden da også.
Grattis, bra jobba!
 
I dag viser vekten 74,5 kg!!!!! Det betyr ned 1,4 kg siste to ukene (veidde meg ikke forrige fredag).
Er kjempefornøyd og nå merkes det godt på klær r etc.
I juni før sommerferien var jeg oppe i 84-85 kg, så faktisk 10 kg ned siden da!!!! I august når jeg startet å være aktiv her, veidde jeg 82,1 kg så bra ned siden da også.
Gratulerer så mye, det er veldig bra :)
Så utrolig flink du er

Hva er ditt endelige mål?
 
Tusen takk :)
Jeg har vel antydet 67/68 kg som endelig mål, men kanskje prøver jeg på 65 kg som aller siste mål. Fortsatt innstilt på å bruke tid. Tipper de siste kiloen blir tøffe å få bort.
Har også et mål/ønske om 65 kg, men skal ned til minst 70 kg som gir meg en normal BMI.
Er 1,68 m høy, hvor høy er du?

Tror også slutten blir tøff
 
I dag viser vekten 74,5 kg!!!!! Det betyr ned 1,4 kg siste to ukene (veidde meg ikke forrige fredag).
Er kjempefornøyd og nå merkes det godt på klær r etc.
I juni før sommerferien var jeg oppe i 84-85 kg, så faktisk 10 kg ned siden da!!!! I august når jeg startet å være aktiv her, veidde jeg 82,1 kg så bra ned siden da også.
Gratulerer med fantastisk resultat:D
 
Back
Topp