Kommemtartråd til veietråd

Ned totalt 1,5kg i november. Målet var 2-3, men er absolutt fornøyd så lenge det går nedover :)
 
Føler jeg både gleder meg og gruer meg til veiingen i morgen.
Tror nok jeg har gått ned noe, men ikke sikker på om jeg vil klare under 80 innen i morgen som er det opprinnelige målet.
Er litt sur på meg selv for de to ukene hvor alt gikk galt
 
Føler jeg både gleder meg og gruer meg til veiingen i morgen.
Tror nok jeg har gått ned noe, men ikke sikker på om jeg vil klare under 80 innen i morgen som er det opprinnelige målet.
Er litt sur på meg selv for de to ukene hvor alt gikk galt

2 "dårlige" uker, og 6 gode MÅNEDER! Du har vært så flink, så bare legg de to ukene fra deg. Tvitvi i morgen:)
 
2 "dårlige" uker, og 6 gode MÅNEDER! Du har vært så flink, så bare legg de to ukene fra deg. Tvitvi i morgen:)
Jeg vet det.
Men nå føler jeg at det virkelig fungerer igjen, akkurat som om kroppen rett og slett bare trengte en liten pause.
Kommer nok ikke til å bli like lett nå som det er desember og det blir mer uten om.
Ut å spise med den en den ene dagen, julebord den ander, ut og spise med noen andre, middagbesøk, dra på middag, oi hvordan skal jeg få tid til trening den uken der ++++
 
Føler jeg både gleder meg og gruer meg til veiingen i morgen.
Tror nok jeg har gått ned noe, men ikke sikker på om jeg vil klare under 80 innen i morgen som er det opprinnelige målet.
Er litt sur på meg selv for de to ukene hvor alt gikk galt

Spist er spist, nå ser vi bare framover søta:D
 
Back
Topp