Kom over på annet forum *svinevaksina*

surgodis

Forelsket i forumet
Kom over dette på et lukket forum:

"dokker nå har jeg fått bekreftet noen rykter som har florert de siste dagene.. ei som jobbe som bioingeniør bekreftet at 4 gravide som har tatt svineinfluensa vaksinen har spontanabortert. ho ene va kommet så langt som uke 28, vet ikkje me de andre.. skrekk og gru:(
og no har æ også hørt om ei jordmor som også kan bekrefte dette... huff, huff"

-------------------------------------------------------------------
Ville ikke dette ha kommet ut i avisa om var sant?eller er det kansje info som holdes igjen?

syns det er dumt å høre på folk som har hørt av andre! Er slik vandrehistorier starter!
Snakk med legen din!

300.000 mennesker dør daglig.

15000 dør daglig av spontane / ukjente / bissare årsaker når det ikke er massevaksinasjon.
15000 dør også daglig av spontane / ukjente / bissare årsaker når det er massevaksinasjon.

Det er veldig vanskelig å vite om nøyaktig hva de 15000 dør av, om det er pga. vaksine for noen av dem osv.
Eneste måten å nærme seg en viss sikkerhet er å ta kontrollgrupper med ikke-vaksinerte i samme tidsrom og se
om det f.eks er like mange spontanaborter i den gruppen. Å analysere med kontrollgrupper tar tid, så for tidlig å si
med sikkerhet om det er / ikke er pga. vaksinen.

kjenner personen som skrev dette..Å hun kjenner bioingeniøren å jordmoren..
Jeg har ikke tatt vaksina...Er ikke i noen risikogrupper...MEn det er hun som skrev dette på forumet.
Bioingeniøren hadde analysert noen tester fra disse damene..Å vaksina var vist grunnen..
Bare spør litt pga hadde tenkt å roe ned damen litt...Mener å at om dette hadde vært sant så hadde det lekket til media..

ORIGINAL: Marlu

gravide abotererer hver eneste dag! Og nå som mange har tatt vaksninen, vil det jo alltid være noen som trekker sluttninger!

Og nei, jeg tror ikke dette er noe mydighetene vill holdt tilbake informasjon, tror ikke de hadde klart det heller!

Myndigheter holder ofte tilbake informasjon helt til de er sikre / har gjort undersøkelser med kontrollgrupper tilbake i samme tidsrom.
Det er ingenting galt / "skummelt" med å vente til man er sikre før man går ut med informasjon.

Hørte det på radioen her om dagen, men de sa at de ikke kunne knytte det til vaksinen ennå

ORIGINAL: Prinsessea

Kom over denne...hmmmmm

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/11/robert-f-kennedy-jr-avsl%c3%b8rer-en-av-vaksineindustriens-stygge-hemmeligheter/

Ja, og ikke glem at månen er laget av titan, er hul fordi den er en krigsmåne, og at jorden også er hul med 600.000 vesener som bor inni planeten vår som også blant de viktigste og mest troverdige nyhetene på nyhetsspeilet.

Han ("selveste" Robert Kennedy - en totalt ukjent konspirasjonsaktør), mener seriøst at legemiddelindustriens påstand om at autisme (i bla. Danmark) "har økt også etter at thiomersal ble forbudt" er en løgn og egentlig bare er fordi mange foreldre så sin sjanse for å få erstatning av myndigheten og dermed registrerte sine unger som autister selv om de ikke var det i alle år etter at det ble forbudt, slik at den "forsatte økningen" egentlig bare er masse foreldre som lurer myndighetene for å få seg noen kroner. Kan du si: koko, koko, kokokolokoko? På den måten mener han å ha bevist at autisme "egentlig" har stoppet opp i Danmark etter at det ble forbudt det i 1992.

La oss ikke glemme at våre foreldre og deres foreldre fikk i seg 100.000 ganger så mye Thiomersol og andre kvikksølvforbindelser fra tannlegene sine direkte inn i blodbanen via kutt/borresår i tennene (veldig nærme hjernen) i alle de år uten at autisme var et problem i den tidsæraen. De hadde sine plager ja, men autisme var ikke en av dem.

Nå legger jeg ut en link over noe jeg kom over...La mennesker få tro hva de vil,istedenfor å prøve å mobevise alt og alle

ORIGINAL: Zol80

Ser ikke helt hvordan en bioingeniør skulle vite noe sånt...

Hadde analysert prøvene fra patologen...

Nå legger jeg ut en link over noe jeg kom over...La mennesker få tro hva de vil,istedenfor å prøve å mobevise alt og alle

Det er viktig å motbevise fanatiske og gærne personer, de skader og skremmer mange unødvendig. (Ikke at du er gærn, men de som skriver artiklene på nyhetsspeilet derimot lever i en egen farlig paranoid verden).

ORIGINAL: Kal-El

Det er viktig å motbevise fanatiske og gærne personer, de skader og skremmer mange unødvendig. (Ikke at du er gærn, men de som skriver artiklene på nyhetsspeilet derimot lever i en egen farlig paranoid verden).

Det tviler jeg ikke på[:)] Mye rart på den siden..Men syntes bare at det er veldig mye som trekker opp og trekker ned denne vaksinen..Så vil sjekke opp så mye som mulig

Det var to stykker som hadde mistet ja, sto i avisen her om dagen.. En i uke 20 der barnet ble erklært dødt ved ultralyd 4 dager etter vaksinering, og en i uke 21 eller 22 som spontanaborterte.. (Kan ha vært motsatt..)
Det var ikke bevist at det var vaksinen som var skyld i dette, men de kunne heller ikke avkrefte det..

Tror det er veldig lett å skylde på vanksinen hvis det skulle skje noe pga at det er så mye styr rundt den. Mange hevdet jo at MMR vaksinen kunne forårsake autisme, men dette stemmer heller ikke.

For å si det slik, det er jo ikke VANLIG å miste så seint. Men det KAN jo være tilfeldigheter - det vil videre undersøkelser vise.

Tviler på at vi får vite gjennom media om noen har SA pga vaksina, ting som setter denne vaksina i et dårlig lys må for all del ikke komme ut[:-] Og det snakkes om konspirasjoner så fort det kommer ut negative ting rundt ulike ting, myndigheten konspirer de og...men greit å dra nisselua nedover øynene noen ganger når virkeligheten blir for hard å takle og rope høyt at alt som ikke lyder som musikk i våre ører er konspirasjoner.

Back
Topp