I natt har vært et levende helvete. Spøy fra i går kveld og hele natta, ca hvert kvarter. Selv om det bare var syre og blod som kom til slutt.. den uka her har jeg hatt ekstremt vondt i ryggen og hodet også. Så formen er seriøst til å grine av..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blaahh, formen er så dårlig. Det er som om noe sitter fast i halsen min.. så jeg får lyst til å spy hele tiden.
Ekstremt sliten og trøtt.
Jeg har oppdatert ultralyd-bildene på 1-siden i dagboka. I dag tok vi utvendig ultralyd Nå er det virkelig ikke vanskelig å se at det er et lite menneske i magen min.
Kjenner følelsen. Noen ganger er det faktisk bare luft som sitter fast men skikkelig ekkelt og brekker seg jo hele tiden.
Rart hvor tidlig en ser at babyen er et lite menneske. Veldig fin og spesiell følelse.
Ja vet du, rart du sier fordi det føler jeg også at det erm luft og/eller "skum" - noen ganger når jeg da spyr kommer det bare skum.. kjempe snodig. Gleder meg sååå til kvalmen og spyingen er over. Husker nesten ikke hvordan det er å være i FRESH fprm lengre.
I know ♡ kjempe fint og rart.. hehe
Nei ikke jeg heller, har jo spydd hver dag i strekk i hvertfall 4 uker nå. Så ja husker ikke hvordan god form er lengre. En blir så tappet for energi også.
Håper virkelig det gir seg snart. Til helgen skal jeg på tur til Danmark også. En tur jeg er blitt spandert på og som jeg har gledet meg til kjempe lenge så håper virkelig formen holder !!
12 uker
FANTASTISK. Tenk at jeg endelig er kommet hit ♡
Hei!
Gratulerer med 12 ukers dagen!
Jeg er helt ny i forumet og dagboka di er det første jeg leser, og den treffer meg godt! Har abortert de 4 forrige gangene, og har nå 2 dager igjen til den magiske 12 ukers dagen! Har time hos jordmor den dagen og satser på å få høre hjertelyden. Har vært på 3 ultralyder allerede, og alt ser bra ut, var der senest for 11 dager siden, men synes det er altfor lenge siden... Misunner deg ikke plagene dine i svangerskapet, det høres fælt ut. Selv er jeg noe kvalm, men spyr ikke, sover mest bare. Synes det psykiske presset er verst. Håper du får det lettere med kvalmen fremover
Tror jeg jinxet spyingen ved å skryte på meg at jeg ike hadde spydd på noen dager.. I dag er det tilbake ja.
Merker at gjærbakst ikke er så velkommen i magen for jeg blir alltid dårlig av det.
Har denne ubehagelige ekle klumpen i halsen.. den gjør det ikke så mye bedre.
Huff føler så med deg. Vi må da snart være ferdig nå? Jeg var ikke så lenge dårlig sist.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app