Kom mai du skjønne milde!

I natt har vært et levende helvete. Spøy fra i går kveld og hele natta, ca hvert kvarter. Selv om det bare var syre og blod som kom til slutt.. den uka her har jeg hatt ekstremt vondt i ryggen og hodet også. Så formen er seriøst til å grine av..!
 
Hørte hjertelyden til den lille med angelsound i sta ♥for en god følelse. Midt på magen, litt mot venstre side, over skambeinet. Fikk tårer i øynene! :D
 
11 uker i dag (menstermin)
Helt utrolig! Tenk at jeg er kommet hit.. det gir en bra følelse.
1 uke igjen til den største milepælen.
 
Blaahh, formen er så dårlig. Det er som om noe sitter fast i halsen min.. så jeg får lyst til å spy hele tiden.
Ekstremt sliten og trøtt.
Jeg har oppdatert ultralyd-bildene på 1-siden i dagboka. I dag tok vi utvendig ultralyd :) Nå er det virkelig ikke vanskelig å se at det er et lite menneske i magen min.
 
Blaahh, formen er så dårlig. Det er som om noe sitter fast i halsen min.. så jeg får lyst til å spy hele tiden.
Ekstremt sliten og trøtt.
Jeg har oppdatert ultralyd-bildene på 1-siden i dagboka. I dag tok vi utvendig ultralyd :) Nå er det virkelig ikke vanskelig å se at det er et lite menneske i magen min.

Kjenner følelsen. Noen ganger er det faktisk bare luft som sitter fast men skikkelig ekkelt og brekker seg jo hele tiden.
Rart hvor tidlig en ser at babyen er et lite menneske. Veldig fin og spesiell følelse.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kjenner følelsen. Noen ganger er det faktisk bare luft som sitter fast men skikkelig ekkelt og brekker seg jo hele tiden.
Rart hvor tidlig en ser at babyen er et lite menneske. Veldig fin og spesiell følelse.

Ja vet du, rart du sier fordi det føler jeg også at det erm luft og/eller "skum" - noen ganger når jeg da spyr kommer det bare skum.. kjempe snodig. Gleder meg sååå til kvalmen og spyingen er over. Husker nesten ikke hvordan det er å være i FRESH fprm lengre.
I know ♡ kjempe fint og rart.. hehe
 
Ja vet du, rart du sier fordi det føler jeg også at det erm luft og/eller "skum" - noen ganger når jeg da spyr kommer det bare skum.. kjempe snodig. Gleder meg sååå til kvalmen og spyingen er over. Husker nesten ikke hvordan det er å være i FRESH fprm lengre.
I know ♡ kjempe fint og rart.. hehe

Nei ikke jeg heller, har jo spydd hver dag i strekk i hvertfall 4 uker nå. Så ja husker ikke hvordan god form er lengre. En blir så tappet for energi også.
Håper virkelig det gir seg snart. Til helgen skal jeg på tur til Danmark også. En tur jeg er blitt spandert på og som jeg har gledet meg til kjempe lenge så håper virkelig formen holder !!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nei ikke jeg heller, har jo spydd hver dag i strekk i hvertfall 4 uker nå. Så ja husker ikke hvordan god form er lengre. En blir så tappet for energi også.
Håper virkelig det gir seg snart. Til helgen skal jeg på tur til Danmark også. En tur jeg er blitt spandert på og som jeg har gledet meg til kjempe lenge så håper virkelig formen holder !!

Jaa, holdt på i snart 7 uker selv så er så lei :(
Krysser fingrene for at formen din er fin på tur:)
 
Da vet de "fleste" nyheten vår. Vi hyler det ikke ut, men sagt det til de nærmeste og de vi omgås slik at de har forståelse for formen min og hvorfor jeg er sykemeldt. Blir ikke facebpok-offisielt før etter OUL, hvis vi i det hele tatt skal si noe der.
 
12 uker:)
FANTASTISK. Tenk at jeg endelig er kommet hit ♡
 
12 uker:)
FANTASTISK. Tenk at jeg endelig er kommet hit ♡

Hei!
Gratulerer med 12 ukers dagen!
Jeg er helt ny i forumet og dagboka di er det første jeg leser, og den treffer meg godt! Har abortert de 4 forrige gangene, og har nå 2 dager igjen til den magiske 12 ukers dagen! Har time hos jordmor den dagen og satser på å få høre hjertelyden. Har vært på 3 ultralyder allerede, og alt ser bra ut, var der senest for 11 dager siden, men synes det er altfor lenge siden... Misunner deg ikke plagene dine i svangerskapet, det høres fælt ut. Selv er jeg noe kvalm, men spyr ikke, sover mest bare. Synes det psykiske presset er verst. Håper du får det lettere med kvalmen fremover :)
 
Hei!
Gratulerer med 12 ukers dagen!
Jeg er helt ny i forumet og dagboka di er det første jeg leser, og den treffer meg godt! Har abortert de 4 forrige gangene, og har nå 2 dager igjen til den magiske 12 ukers dagen! Har time hos jordmor den dagen og satser på å få høre hjertelyden. Har vært på 3 ultralyder allerede, og alt ser bra ut, var der senest for 11 dager siden, men synes det er altfor lenge siden... Misunner deg ikke plagene dine i svangerskapet, det høres fælt ut. Selv er jeg noe kvalm, men spyr ikke, sover mest bare. Synes det psykiske presset er verst. Håper du får det lettere med kvalmen fremover :)

Hei, så hyggelig å høre at du leser :)
Mindte hyggelig å høre at du har abortert så mange ganger i år. Høres ut som at du får god oppfølging, så krysser fingrene for at alt går bra for deg denne gangen :)
Ja, får virkelig håpe kvalmen og spyingen går over snart, men så lenge den lille har det bra så må jeg bare holde ut enn så lenge :)
 
I natt våknet jeg med en tornebusk i halsen min. Kjennes ut som halsbetennelse :/ Typisk min flaks. Føler neg skikkelig ufresh og passer dårlig med denne hyperemesisen her. Håper den uka her bare flyr unna!
 
Lurer på om jeg begynner å få "antydning" til mage. Jeg tror livmora har kommet seg ganske høyt opp på magen nå. Kjenner det spesielt godt nederst at det er hardt der. Spennende :)

I går var vi på 12 ukers ultralyd i går. Nakkefolden var tynn, 1, 4 mm. Og den skal vist være under 2, 5 før de anser den som "tykk" (ifht downs syndrom) og når legen kikket etter nesebein så fant han det. Han sa at det ikke var en garanti, men at det så veldig bra ut.

Frem til nå har jeg hatt UL hver uke, og trodde dette var den siste i oppfølgingen. Men! Jeg får ny ultralyd i uke 15 og 18. Ååh så glad jeg ble. Neste gang skal vi prøve å kikke etter kjønn håper jeg. Fikk med et søtt ultralydbilde av hodet til den lille (oppdatert ultralydbildene på 1.side)

Jeg har tatt min siste ovitrelle-sprøyte og er veldig fornøyd med det. Kanskje kvalmen blir bedre fremover. Albyl-e skal jeg fremdeles gå på frem til uke 20.
 
Når jeg hoster, nyser og strekker meg så stikker det i magen. Lurer på om det er kynnere.
Jeg er fremdeles syk. Det er så tørt og vondt i halsen atte..
I helga har vi ingen planer. Mannen skal jobbe, bortsett fra det skal vi bare slappe fullstendig av under pleddet foran tven:)
 
Såå lei av denne influensaen/halsbetennelsen. Verker så i lymfekjertlene i hals og nakke så føler meg helt stiiiv i nakken. Lei av den ene plaga etter den andre. Jeg trenger bedre form!!! Syns det er sltsomt å være gravid fra før av, også får jeg det greiene her i tillegg *syte*.
 
Tror jeg jinxet spyingen ved å skryte på meg at jeg ike hadde spydd på noen dager.. I dag er det tilbake ja.
Merker at gjærbakst ikke er så velkommen i magen for jeg blir alltid dårlig av det.
Har denne ubehagelige ekle klumpen i halsen.. den gjør det ikke så mye bedre.
 
Tror jeg jinxet spyingen ved å skryte på meg at jeg ike hadde spydd på noen dager.. I dag er det tilbake ja.
Merker at gjærbakst ikke er så velkommen i magen for jeg blir alltid dårlig av det.
Har denne ubehagelige ekle klumpen i halsen.. den gjør det ikke så mye bedre.

Huff føler så med deg. Vi må da snart være ferdig nå? Jeg var ikke så lenge dårlig sist.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Huff føler så med deg. Vi må da snart være ferdig nå? Jeg var ikke så lenge dårlig sist.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Snufs, ja håper det. Er så lei!
 
Lå våken til seeent i natt og spydde. Huff..
Nattesøvnen er rar om dagen. Sovner sent, våkner ekstremt tidlig fordi jeg må tisse også får jeg ikke sove igjen. Vanligvis sover leeenge! :p
 
Back
Topp