Kom det mange på døren deres

Ingen, vi hadde lyset av. Men jeg tror ikke det hadde kommet noen uansett, vi bor i sokkel og det ser litt bortgjemt ut. Uansett så er det få barn der vi bor.
 
Fikk noen gjenger. Kanskje 15-20stk tilsammen? Synes det var mange... Men er første gang vi har hatt godis og ikke slått av utelyset :p
 
Ingen. Men "kom" 2 da junior og søskenbarnet gikk :)
 
5stk fordelt på tre grupper, litt skuffet for hadde kjøpt masse godteri og syns det er koslig med Halloween jeg da :D
 
4 puljer med barn, rett under 20 barn tror jeg. Jeg ble også skuffa, for jeg skremte de og var tullete når jeg åpna døra (storkosa meg!) Eeeeeeelsker Halloween!
Jeg hang til og med pynten ute tidlig på fredag, for å prøve å fiske flere barn (øh, det hørtes litt feil ut:p), sminket meg og kledde meg ut. Og jeg har jo mengder med snop igjen:woot:
 
Så ikke en sjel. Men vi hadde slått av lys inne i huset i front. (Har automatiske utelys) :) men så blåste det sykt her igår kvelds også da.
 
Var vel bortimot 15-20 til sammen, mye mer enn i fjor :) Neste år skal vi pynte skikkelig ute også, og vi voksne skal også kle oss ut :)
 
Det kom ingen. Ble litt skuffet... Men det var første Halloween vi bor her, og jeg er ganske sikker på at de som bodde her før ikke ønsket barn velkommen .....
 
Ca 25 stk... ringte på minst 5-6 ganger. Må innrømme jeg ikke er noe halloween-tilhenger så ble egentlig litt lei :p men de fikk nå søtsakene sine ;)
 
Ingen, men vi kom ikke hjem før alle ungene i veien her hadde vært hos naboene, så det et vel ikke så rart
 
Mellom 120 og 150 barn tenker jeg. Rakk nesten ikke å sette meg ned mellom hver gang det ringte på!
 
Var vel en 30 stk kanskje :)
 
Jeg hang til og med pynten ute tidlig på fredag, for å prøve å fiske flere barn (øh, det hørtes litt feil ut:p), sminket meg og kledde meg ut. Og jeg har jo mengder med snop igjen:woot:

Jeg har spist såååå mye sjokolade.......! :eek:
 
Back
Topp