Kom det mange på døren deres

Ingen. Pleier aldri å komme noen hit. bor få barn akkurat her. Men vi gikk en liten tur til naboen da.
 
Var bare en gjeng med barn hær, veldig skuffende:/ men hadde nok litt med at jeg hadde hengt spøkelse opp i feil vindu :p
 
Ingen. Hadde ikke regnet med at noen kom heller, men glad ingen kom. Liker ikke Halloween og hadde heller ikke noe godt å gi ut!
 
Ingen her heller. Tydeligvis ikke Halloween om det regner litt. Hadde det vært meg, hadde jeg gått uansett :p
 
Mellom 50 og 100. Måtte fylle opp godteribøtten 4 ganger. Veldig hyggelige barn som ringte på :)
 
Ingen
 
Var bare ei fra klassen til frøkna og han hun gikk med som kom her. Hadde vinduet åpent på kjøkkenet men hørte ikke noen unger ute heller. Litt synd egentlig og frøkna må nå spise halloween snop mange lørdager fremover for å bli kvitt alt som er igjen :p
 
Ja jeg talte ikke men det ringte vel på døren ca 15 ganger med 2-5 barn i slengen.
 
Kom en gjeng på 4 gutter - første året det kommer noen i det hele tatt egentlig. Sitter igjen med alt for mye godis
 
4 puljer med barn, rett under 20 barn tror jeg. Jeg ble også skuffa, for jeg skremte de og var tullete når jeg åpna døra (storkosa meg!) Eeeeeeelsker Halloween!
 
Kom ingen. Hadde ikke forventa det heller. Vi bor litt dårlig til også har vi ikke trapp. ;)
 
3.. Haha
 
Back
Topp