Kom det mange på døra di i kveld?

7 stk zombier og hekser til tross for at vi ikke deltar. :/
5-6 åringer uten voksent følge.
 
Kom noen få. Men også ei voksen dame i 50-årene. Hun hadde jaggu kledd seg ut, gikk rundt med bøtte til godteri og sa "knask eller knep". Haha :-D
 
Det var en 12 barn tilsammen om jeg telte rett. I grunn ikke godt å si hva alle var, men var en batman innom iallefall. Spøkelse og hekser. I følge guttungen på 3 år var alle troll.
 
Kom dobbelt så mange som i fjor - hele 2 lag med unger i år. :D Vet ikke, hvordan de var utkledd da, det var gubben som tok imot. :p
 
Ikke helt oversikten, men ble nå tomt i skåla. :)
 
Det kom faktisk INGEN! Først håpet vi det ikke kom noen, for begge var så slitne i går, men så tenkte vi at det er jo hyggelig for barna. Ble nesten litt skuffet, da vi hadde innstilt oss på at det kom noen og hadde funnet tak i godteri...
 
Nei ingen [emoji20] var nok fordi 3 av 5 utelamper er ødelagt eller har gåen pære.. må fikse det til neste år [emoji1360]
 
Nei ikke så mange i år som før. Det regnet og så var det mandag og ikke helg- mulig det spiller inn...

Ringte vel på døra 7 ganger tror jeg.
Utkledd som hekser, kattepus, spøkelse, vampyr...
 
Ingen kom:( men bor så langt borte fra folk så regnet ikke med at folk kom:)
 
Kom ingen. Var èn gang at hundene reagerte såpass at jeg trodde det kom noen, men det måtte i så fall vært et VELDIG godt spøkelseskostyme.. Så ingen!
 
Kom ingen, men hadde egentlig ikke regnet med det. Bor i en blokk med nesten bare pensjonister, og ytterdøren blir låst klokken 18. Men kjøper inn godteri hvert år og håper det kommer noen på døren.
 
Kom 16 stk, stort sett utkledd som hekser og vampyrer! :)
 
INGEN kom til oss.. :(
 
I år kom det faktisk ingen til oss. Eller, guttungen i huset her hadde sin siste stopp her før de kom inn og avsluttet runden sin ;) hehe.
 
Ingen kom hit, litt usikker på om jeg eller frøkna var mest skuffet...
 
Back
Topp