Kom det mange på døra di i kveld?

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Var det mange barn som ringte på og ville ha godteri? Hva var de utkledd som?
 
Ingen. Pisseregn. Og alle går på hallovenn. En liten bygdeby vi. Så er ikke så stort enda her. Men hadde snop i tilfelle :)
 
Her kom det bare 1 enslig liten heks, kjempesøt der hun litt forsiktig sa "knask eller knep" :)
(foreldrene sto litt unna huset og ventet på henne)
 
Ingen. Bor noe øde til :p
 
Ingen her heller. Veldig få barn som bor her, så de som bor her, gikk nok på et boligfelt litt lenger unna :)
 
5 stk. Første 3 vet jeg ikke, da min far var alene hjemme. De andre 2 var nabogutta som vi hadde gått med tidligere
 
Kom ingen hit, som forventet. Ingen unger i rett alder i denne bygda, er noen km hit.
 
Kom bare 5 stk.. Sikkert pga dårlig vær. Så da ble det mye ekstra godis på junior. Han ble ikke lei seg for det :)
 
Kom ingen hit. Heller ingen som åpnet for oss. Så ganske stusslig i grunn
 
Ingen her. Vi bor forsåvidt i et boligfelt, men vi har inngangen vekk fra veien, tror det har litt å si.
 
Vi bor litt utafor sentrum, er ca 10-15 hus her der vi bor og vi gikk oss sammen med en nabo og knakket på 4 dører (2 av de var vårres egna, men det bryr seg ikke en 2-, en 3-, og en 4-åring om ;))
Når vi kom hjem til samboer igjen fikk jeg høre at det var en annen i nabolaget som hadde kommet også. Men vi fikk mye godteri til overs ja :D
 
2 stk :p ikke så fristende å gå halloween i styrtregn kanskje, pluss at de fleste ungene nok var på et halloween-arrangement.
 
To ganger. Med flere barn fra vårt nærområde.

Vi hadde igjen masse godis. Regnet dempet nok noe.
 
Ca 40 hekser, skjeletter, vampyrer og andre monstre var her. Holdt akkurat med godteri. Kom flere i fjor , så at det pissregna satt nok en liten demper på det hele.
 
Last edited:
Back
Topp