Kollektiv transport og erfaringer.

Opplevde noe lignende på toget. En dame som jeg også vil tro at var i 60 årene som sa til mannen sin og pekte på området satt av til gravide og eldre «det kan vi sitte». Det var en sånn plass med fire, hvor jeg og to andre satt, så en av oss måtte flytte. Siden jeg er høy gravid, så flyttet ikke jeg. De andre var voksne (eldre enn meg), kanskje 50-60 år, altså opp mot det nye parets alder. Damen som krevde plass mente jeg burde flytte meg, siden jeg var så ung og sprek. Jeg er jo riktignok både ung og sprek, men forklarte at som høygravid var det godt å få sitte. Hun begynte å krangle på at jeg umulig kunne være gravid og at det var så frekt av meg å lyve om sånt!
Wow ikke like ille det jeg opplevde men!!:
Igår så skulle jeg hjem etter en lang studiedag og bussen var som vanlig full. Jeg har hatt noen tøffe dager og hadde skikkelig smerter i setet og nedre rygg i tillegg og spurte pent om jeg kunne få sitteplass (der hvor det er reservert) Fikk surt "hvorfor skal du få sitte da??" slengt i trynet.. Vel, jeg har termin om 3 uker....
er så utrolig ubehagelig. Kjente jeg ble blank i øynene også. Innimellom er det fristende å bare gråte og hylgrine men holdt meg altså.
Og du kan jo se jeg er gravid, eller jeg syntes værtfall selv det er lett å se!
Jøss, så frekke folk er, da:wideyed: Min ble i hvert fall hyggelig etter at jeg sa jeg var gravid. Tror jeg hadde blitt ganske satt ut av sånne kommentarer:(
 
Er ikke så lett å kjøre bil heller.. folk er så frekke!!!
Står å venter på parkeringsplass også smetter en annen bil rett inn foran meg... og da er jeg eitrende forbanna når jeg går inn i butikken... æsj folk er så ego!!!!:dead:
 
Back
Topp