Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiropraktor/manuellterapi?Alle råd og erfaringer om kolikk tas imot med takk
Prøver ut storebror sin melkefrie mme i morgen for å evt utelukke melkeproteinallergi, men vil samle opp litt råd. Begynner å bli slitsomt![]()

Første min slet med dette, tok henne med til manuell terapi å ble en helt ny baby! Kjøp også minifom på apoteket! Funker som bare det å skal gis 10 dråper på skje føre hvert måltidAlle råd og erfaringer om kolikk tas imot med takk
Prøver ut storebror sin melkefrie mme i morgen for å evt utelukke melkeproteinallergi, men vil samle opp litt råd. Begynner å bli slitsomt
Ammer vanligvis
Alle råd og erfaringer om kolikk tas imot med takk
Prøver ut storebror sin melkefrie mme i morgen for å evt utelukke melkeproteinallergi, men vil samle opp litt råd. Begynner å bli slitsomt
Ammer vanligvis
Blir som regel alltid verre i et døgn eller to før de blir bedre etter en behandlingNå har vi vært på behandling nr 2 hos osteopat, var på første på mandag. Såg mørkt på det da han bare ble verre mandagskveld og i går, men de siste tre timene har gutten vår sovet sammenhengende! Har bare våknet for å få mat, og sovnet igjen. Han våknet heller ikke når jeg la han i vugga, noe han har gjort siden vi kom hjem fra sykehuset. Så jeg krysser alt jeg har for at dette varer, og kan virkelig anbefale osteopat dersom det viser seg å gjøre det![]()
Kan jeg få spørre om noe her? Babyen min gråter mye, men roer seg så fort han får pupp. Kan det være kolikk, eller tror dere at han bare er veldig sulten? Vet han gråter en del pga. luft i magen, men jeg vil ikke kalle han utrøstelig, siden puppen alltid roer han. Hmm.. Blir ikke klok!
Prøve smokk kanskje? Kan jo børe han har skikkelig sugebehov![]()
Prøver iherdig med smokk, men han blir rimelig sinna når han oppdager at det er smokk og ikke pupp