Kolibrien har leid ut hybelen for 2. gang! ❤

11 DPO // 3+4 ❤️
Rart å skrive i uker, men sååå herlig. :joyful: Mannen hadde bursdag i går, og ble skikkelig glad og overrasket da jeg la ved en tørket teststrimmel (hadde kun det) i gaven hans. Han så ikke testen først, så jeg måtte påpeke den. :hilarious: «To streker? Er det TO streker?!» :knegg: Bedre bursdagsgave skal man lete lenge etter!

I dag har jeg litt lett ubehag i livmoren. Kjennes ut som at mensen er nær. Husker jeg hadde det sist, også. Ellers er det lite symptomer foreløpig, egentlig. Litt kribling i pupper og jobbing i livmor.

Rart å tenke på hvor lite det er:


IMG_0030.jpeg
 
Last edited:
13 DPO // 3+6 ❤️
Siste dag på camping☀️


Ingen mens eller spotting, og ingen testing i dag. Tar sikkert en i morgen igjen. Bare for å se at det går rett vei, i hvertfall. :love2 Symptomer per nå:

• har begynt å tisse oftere, og er veldig tørst
• litt oppblåst og hoven i magen
• litt kribling i pupper

Burde ordne meg time til en blodprøve til uka, av stoffskiftet. Kjenner det stresser meg litt, da man bør øke dosen umiddelbart og jeg ikke vet nøyaktig hvor mye som trengs.

Ellers har vi vår siste natt på campingferien i natt. Har hatt en kjempefin og innholdsrik tur, og gleder oss allerede til neste år! :love017
 
Last edited:
4+0 ❤️
Ble litt redd da jeg ikke følte BP var blitt sterkere siden 12 DPO (vet man ikke skal måle styrke på strimler, men man gjør det likevel :wacky:), men heldigvis tok jeg denne i samme slengen:

IMG_9984.jpeg


Hjertet roet seg litt. :joyful: Kommer til å ta neste digital ved 5+0. Flaks jeg kjøpte noen sist det var tilbud. :hilarious:
 
Last edited:
✨Oversikt over symptomer✨

Fra 2 DPO - tyngde/hovenhet i mage av og på
3 DPO - lys, lys rosa utflod
Fra 3 DPO - stikking i bryster av og på
7 DPO - frossen, uvel/småkvalm på biltur, stikking på venstre side og lys, lys rosa utflod
9 DPO - oppblåst
10 DPO - sårt tannkjøtt, øm venstre side
11 DPO - småkvalm, lett hodepine og hyppig urinering, følelsen av at TR er rundt hjørnet

Har også vært økt irritasjon i noen dager overfor mannen, stakkar. :hilarious: :bag:
 
4+3 ❤️
Dagens test:

IMG_0014.jpeg


Synes dagene snegler seg av gårde. Sliter litt med å tro at graviditeten skal gå bra. Føler det er så mange som opplever SA/MA, at det må vel bli min tur, også. :bag: Drømte en natt her forleden at testene ble svakere. Noe som heldigvis ikke stemmer. Vil tro det er helt naturlig å være bekymret. Skulle bare ønske jeg visste med sikkerhet at alt står bra til.❤️ Har ellers ikke så mye symptomer utover økt tissing, en anelse ømme pupper og litt press/lette kramper i livmor. Veldig likt som sist, om jeg husker rett. Sist kom kvalmen rundt uke 6, og varte i et par uker. Spent på om det blir likt denne gangen.

Ellers fikk jeg tatt blodprøve av stoffskiftet i går - fornøyd med å ha det gjort. :joyful: Så får man bare vente og høre om det er ok. Har økt Levaxinen med 20 %, etter anbefaling.


IMG_0031.jpeg
 
Last edited:
4+3 ❤️
Dagens test:

Vis vedlegget 441670


Synes dagene snegler seg av gårde. Sliter litt med å tro at graviditeten skal gå bra. Føler det er så mange som opplever SA/MA, at det må vel bli min tur, også. :bag: Drømte en natt her forleden at testene ble svakere. Noe som heldigvis ikke stemmer. Vil tro det er helt naturlig å være bekymret. Skulle bare ønske jeg visste med sikkerhet at alt står bra til.❤️ Har ellers ikke så mye symptomer utover økt tissing, en anelse ømme pupper og litt press/lette kramper i livmor. Veldig likt som sist, om jeg husker rett. Sist kom kvalmen rundt uke 6, og varte i et par uker. Spent på om det blir likt denne gangen.

Ellers fikk jeg tatt blodprøve av stoffskiftet i går - fornøyd med å ha det gjort. :joyful: Så får man bare vente og høre om det er ok. Har økt Levaxinen med 20 %, etter anbefaling.
Gratulerer!!!
 
4+5 ❤️
Straks 5 fullgåtte uker!

Blir godt å skulle krysse kjemisk-grensen snart, kjenner jeg. Dagens test, og det nærmer seg dye-stealer! :joyful:

IMG_0026.jpeg


Urinen var såpass konsentrert, at jeg tok likså godt en digital til også:


IMG_0027.jpeg


Og jaggu viste den 3+!! :love017

Fortsatt fin i formen. Bare litt økt trøtthet på ettermiddagen. Får et sig rundt middagstider, og jeg holdt på å sovne ved middagsbordet i går. :hilarious:
 
Last edited:
4+5 ❤️
Straks 5 fullgåtte uker!

Blir godt å skulle krysse kjemisk-grensen snart, kjenner jeg. Dagens test, og det nærmer seg dye-stealer! :joyful:

Vis vedlegget 441770

Urinen var såpass konsentrert, at jeg tok likså godt en digital til også:


Vis vedlegget 441771

Og jaggu viste den 3+!! :love017

Fortsatt fin i formen. Bare litt økt trøtthet på ettermiddagen. Får et sig rundt middagstider, og jeg holdt på å sovne ved middagsbordet i går. :hilarious:

Virkelig ingen grunn til å være bekymret for kjemisk graviditet iallefall!!
 
4+6 ❤️
Innkjøp av gravid-bok

Bestilte meg en gravid-dagbok fra Organized som jeg fikk i posten i går. Den er så fin! Litt anonym utenpå, men likte godt innsiden. :joyful: Gleder meg til å skrible ned smått og stort fremover. ❤️

IMG_0029.jpeg


Ellers har vi tatt oss en camping-helg på sesongplassen. Kun en times tid unna der vi bor, så det er perfekt for helgeturer. :) Er så koselig å sitte i vogna nå som kveldene begynner å bli mørkere. :happy:



Symptomer per nå:
  • Tisser ofte
  • Øm i magen
  • Trøtt
  • Litt øm i pupper/brystvorter
  • En anelse uvel i bil
 
5+0 ❤️
Og over kjemisk-grensen:happy093

Kjennes ut som en «evighet» siden vi fant ut av graviditeten. :joyful: Litt sånn rart, tidsmessig, for tiden går veldig sakte atm. :wacky: Lille blåbæret vårt! ❤️


IMG_0015.jpeg



Fikk svar på stoffskifteprøvene i dag, som var normale (uten at jeg fikk noen tall). Så da fortsetter jeg bare med den dosen jeg tar nå til neste blodprøve.

Ellers har jeg bestilt meg leverkapsler (tørket reinlever) for å ta under graviditeten. Fikk lave jernnivåer sist, så jeg vil være litt føre var denne gangen. Og liker best å holde meg til naturlige ting. :love2
 
Back
Topp