Tusen takk!Gratulerer så mye med spiren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Gratulerer så mye med spiren
Gratulerer!!!4+3
Dagens test:
Vis vedlegget 441670
Synes dagene snegler seg av gårde. Sliter litt med å tro at graviditeten skal gå bra. Føler det er så mange som opplever SA/MA, at det må vel bli min tur, også. Drømte en natt her forleden at testene ble svakere. Noe som heldigvis ikke stemmer. Vil tro det er helt naturlig å være bekymret. Skulle bare ønske jeg visste med sikkerhet at alt står bra til. Har ellers ikke så mye symptomer utover økt tissing, en anelse ømme pupper og litt press/lette kramper i livmor. Veldig likt som sist, om jeg husker rett. Sist kom kvalmen rundt uke 6, og varte i et par uker. Spent på om det blir likt denne gangen.
Ellers fikk jeg tatt blodprøve av stoffskiftet i går - fornøyd med å ha det gjort. Så får man bare vente og høre om det er ok. Har økt Levaxinen med 20 %, etter anbefaling.
Tusen takk!Gratulerer!!!
4+5
Straks 5 fullgåtte uker!
Blir godt å skulle krysse kjemisk-grensen snart, kjenner jeg. Dagens test, og det nærmer seg dye-stealer!
Vis vedlegget 441770
Urinen var såpass konsentrert, at jeg tok likså godt en digital til også:
Vis vedlegget 441771
Og jaggu viste den 3+!!
Fortsatt fin i formen. Bare litt økt trøtthet på ettermiddagen. Får et sig rundt middagstider, og jeg holdt på å sovne ved middagsbordet i går.
Takk for betryggende ord! Setter STOR pris slik respons!Virkelig ingen grunn til å være bekymret for kjemisk graviditet iallefall!!
Tusen takk!Gratulerer!
Ja! Helt enig. Vekta går heller opp enn ned hos meg når jeg er kvalm - nettopp pga. at det ofte er enklest å få ned usunt og å spise litt oftere.Kjenner meg igjen i ønsket om å ikke øke for mye i vekt. Det er så mange fristelser, og særlig tidlig når man prøver å holde kvalmen på avstand!