Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen hadde bursdag i går, og ble skikkelig glad og overrasket da jeg la ved en tørket teststrimmel (hadde kun det) i gaven hans. Han så ikke testen først, så jeg måtte påpeke den.
«To streker? Er det TO streker?!»
Bedre bursdagsgave skal man lete lenge etter!
Ble likevel litt «satt ut» av å se det svart på hvitt. 
Symptomer per nå:
), men heldigvis tok jeg denne i samme slengen:
Kommer til å ta neste digital ved 5+0. Flaks jeg kjøpte noen sist det var tilbud. 
Drømte en natt her forleden at testene ble svakere. Noe som heldigvis ikke stemmer. Vil tro det er helt naturlig å være bekymret. Skulle bare ønske jeg visste med sikkerhet at alt står bra til.
Så får man bare vente og høre om det er ok. Har økt Levaxinen med 20 %, etter anbefaling.Gratulerer!!!4+3
Dagens test:
Vis vedlegget 441670
Synes dagene snegler seg av gårde. Sliter litt med å tro at graviditeten skal gå bra. Føler det er så mange som opplever SA/MA, at det må vel bli min tur, også.Drømte en natt her forleden at testene ble svakere. Noe som heldigvis ikke stemmer. Vil tro det er helt naturlig å være bekymret. Skulle bare ønske jeg visste med sikkerhet at alt står bra til.
Har ellers ikke så mye symptomer utover økt tissing, en anelse ømme pupper og litt press/lette kramper i livmor. Veldig likt som sist, om jeg husker rett. Sist kom kvalmen rundt uke 6, og varte i et par uker. Spent på om det blir likt denne gangen.
Ellers fikk jeg tatt blodprøve av stoffskiftet i går - fornøyd med å ha det gjort.Så får man bare vente og høre om det er ok. Har økt Levaxinen med 20 %, etter anbefaling.

4+5
Straks 5 fullgåtte uker!
Blir godt å skulle krysse kjemisk-grensen snart, kjenner jeg. Dagens test, og det nærmer seg dye-stealer!
Vis vedlegget 441770
Urinen var såpass konsentrert, at jeg tok likså godt en digital til også:
Vis vedlegget 441771
Og jaggu viste den 3+!!
Fortsatt fin i formen. Bare litt økt trøtthet på ettermiddagen. Får et sig rundt middagstider, og jeg holdt på å sovne ved middagsbordet i går.![]()
Takk for betryggende ord! Setter STOR pris slik respons!Virkelig ingen grunn til å være bekymret for kjemisk graviditet iallefall!!
Gleder meg til å skrible ned smått og stort fremover. 

Litt sånn rart, tidsmessig, for tiden går veldig sakte atm.
Lille blåbæret vårt! 
Håper jeg får i 11. eller 12. uke.
Vi får se. Kaffe frister ikke lenger, og sliter litt med enkelte middagsretter. Prøver så godt jeg kan å holde meg til sunne valg, men det begynner å bli litt vanskelig allerede, kjenner jeg.
Målet denne gangen er å ikke gå opp så mye unødig, men det er så mye enklere sagt enn gjort.
Går heldigvis litt i bølger, og får i meg nok mat, i hvert fall, men formen er ikke god. Begynner også å bli en smule lei av å måtte tisse på natta.
Sånn! Da var klagingen unnagjort for denne gang. 
Var spent på kvalmen, men utrolig nok var den ikke plagsom akkurat under yoga-timen. Tror det blir en bra ting å gjøre en gang i uka fremover. Og henvisning til TUL er sendt. Venter spent på time. 
Ja! Helt enig. Vekta går heller opp enn ned hos meg når jeg er kvalm - nettopp pga. at det ofte er enklest å få ned usunt og å spise litt oftere.Kjenner meg igjen i ønsket om å ikke øke for mye i vekt. Det er så mange fristelser, og særlig tidlig når man prøver å holde kvalmen på avstand!