Ikke sant! Denne gangen har ikke vektøkningen vært like brå og voldsom som sist hos meg, men synes det er nok likevel. Tror jeg er totalt 4,5 kg tyngre nå og 15 uker på vei. Har et lite håp om at det ikke blir så mye mer, men det er kanskje urealistisk.Ja! Helt enig. Vekta går heller opp enn ned hos meg når jeg er kvalm - nettopp pga. at det ofte er enklest å få ned usunt og å spise litt oftere.

Kjøpte tilfeldigvis en bamse til mannen som jeg festet testen til i sommer. Det ble en bamse formet som et blått hjerte, derav navnet Blåbæret.
Blir jo litt som jordbærbamsen du kjøpte.
Takk.
Var hos en veldig trivelig jordmorstudent, og hun slet litt med å finne hjertelyden, men den kom til slutt! Nå ser jeg mest fram til TUL om en god uke, selv om det også blir litt nervepirrende. Har bestemt oss for å fortelle datter i morgen. Hun kommer til å bli så glad!

Blir mer og mer liv i magen, men det er fortsatt ganske beskjedent. Datter venter utålmodig på at hun skal kunne kjenne det utenpå.
Ellers ble terminen jeg hadde regnet fra EL stående denne gangen, også. Godt å slippe å bli flyttet på.
Ble en smule uvel den første halvtimen, så jeg er spent på om prøvene er fine.
Håper det går seg til for dere, også! Det er vel ikke mange ukene igjen for deg nå?
Trives så godt med den gravide magen, og det er såå koselig med spark og alt som hører med, at jeg vil ikke at det skal ta slutt.
Ble så lettet etter den timen!