Kokkelerer din kjære mann?

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Lager han middag, baker, lager frokost etc?

Her lager mannen middag ofte. Han trives på kjøkkenet :) lager kjøttsuppe fra bunnen av, kjøttkaker. Han liker å eksperimentere litt.
Han lager kake, eplekake og banankake, muffins... baker brød.
Og så lager han ofte frokost til meg i helgene, gjerne servert på senga :)

Vi ser begge på Masterchef Australia og blir veldig inspirert av det, og finner på nye kombinasjoner :)

Ja, han er flink til å lage mat. Både frokost, lunsj og middag. Han er ikke god til å bake, men det går helt fint :)

Han baker. Og steker egg. Han er engelsk, så han kan å steke egg (det er virkelig noe med England og egg, det smaker mye bedre enn her hjemme).
Min mann er sånn at han først mixer en deig kjapt, for så å elte den for hånd i 10-15 min før deigen settes til heving. Han tar ingen snarveier når det kommer til deig! Og han lager fantastisk marengs :)
Det er som regel jeg som lager middag, men det er greit. Mye lettere å lage middag enn kaker og boller for meg ^^

Han er ingen mesterkokk, og det er ikke jeg heller, men han er mer kreativ på kjøkkenet enn meg og lager god mat ja

Gubben står for mye av matlagingen :p

Han har sine signaturretter, og klarer å lese oppskrifter/få veiledning. Som regel han som lager helgefrokost. :)

Nei! Han lager speilegg og Grandiosa. Jeg vet at han kan lage mat, men han gidder ikke.
:)

Ja, det er han sol står for matlagingen her i huset.

Vi ser også på Masterchef Australia sammen og blir inspirert :)
Mannen kan å bake rundstykker/brød, men ikke kaker og sånne ting.
Han er flink på kjøkkenet og elsker å prøve nye ting.

Han lager middag nesten hver dag for tiden, og det er alltid godt :) innimellom baker han boller, men jeg står for kakene :)

Er han som gjør det meste av matlaging her.

Han lager mye middag, hjelper til i sjamøretappene når jeg baker, og fikser frokost til seg selv og guttungen :p

Back
Topp