Koffert eller ryggsekk når dere er på tur

Reiser stort sett med koffert [emoji4]

Bag man kan ha på ryggen. Avskyr koffert i alle former, bare upraktisk :p Brukte det sist i 2009 :hilarious:

Kommer an på hva slags tur det er, og hvor jeg skal. Er en backpacker av natur, og foretrekker helt klart den digre sekken :D Eller den lille sekken, hvis det er en kort tur :) Men jeg sliter litt med mellomlange turer, har ingen passende sekk for det. Kanskje det bør gå på årets julegaveliste? :D

Sekk er veldig greit hvis jeg skal reise med tog/buss/båt store deler av turen, da den er enklere å bære enn koffert. Men koffert er veldig enkelt på flyplasser da, da sekken har en haug med reimer som må pakkes inn og ikke alle flyselskap har poser..

Koffert. Bag på rygg om jeg hadde reist alene med Leah eller hatt med hunden.

Kommer an på hvor jeg skal og hva jeg skal. Men har som regel koffert. Av og til tar jeg med en sekk i tillegg som jeg kan ha litt småting og snacks i :happy:

Alltid koffert på storbyferie :-) Hadde jeg hatt problemer med å løfte, ville jeg kanskje heller valgt sekk mtp trapper og inn/ut av tog/undergrunn. Var på ferie med en venninne som rett og slett ikke klarte å løfte kofferten sin med seg, og hun fikk streng beskjed om å pakke i sekk neste gang:p Hjalp ikke akkurat at hun hadde dratt med hele klesskapet for en langhelg:rolleyes:

På storbyferie alene velger jeg alltid koffert, med barn blir det sekk for å få logistikken til å gå opp: sekk på ryggen, barnet i vogn, eller barnet på ryggen i bæresele og sekken i vogna

Koffort, hater ryggsekk.

Bag til å ha på ryggen eller sekk, hater koffert. Mest praktisk å kunne hive det på ryggen om man må veksle mellom tog/buss og flyplass samt skulle få litt og når jeg har med barn før de er hendene fri.

Back
Topp