Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du ikke drikker kaffe eller annen koffeinholdig drikke i tillegg, så kan man drikke opp til 2L cola/Pepsi om dagen ifg. anbefalninger om koffein i svangerskapet. Ville kanskje ikke anbefalt 2L Pepsi av andre årsaker, men det får være opp til hver enkeltHvor mye Pepsi max er innafor å drikke? Hvor mye drikker dere?
Huh, mente det var 10 mg koffein per dl i cola. Er det forskjell på Pepsi og cola montro?Googlet, står at 2,5 dl inneholder 50 mg, altså 1 liter inneholder da 200 mg, som er maxgrensen man bør drikke som gravid, så teknisk sett er vel opptil 1 liter innafor Jeg er coladrikker selv, men tror ikke jeg drikker mer enn 0,5 liter for dagen, og er omtrent halvparten av koffeinet i cola. Prøver å drikke andre ting istedet da Men jeg drikker ikke kaffe eller noe, så gidder ikke føle meg så altfor skyldig. Nå med kvalmen er alt jeg klarer å få i meg en seier
Svarer meg selv Det er faktisk mye mer i pepsi! Hadde jeg ikke peiling påHuh, mente det var 10 mg koffein per dl i cola. Er det forskjell på Pepsi og cola montro?
Er noe sånt noe. Vet ikke med vanlig Pepsi, men har hørt at det er mye mer koffein i Pepsi Max, var derfor jeg sjekket nå. Er ganske syk forskjell Men er vel enda mer i kaffe og energidrikk..Huh, mente det var 10 mg koffein per dl i cola. Er det forskjell på Pepsi og cola montro?
Ganske sykt at det er så stor forskjell! Hadde jeg ikke peiling på, tenkte det gikk for det samme. Kan drikke en del brus til taco og slikt i helga, og har bare gått ut ifra 10 mg/dl for det var det jeg sjekket første gangen når vi hadde cola zero. Ville aldri funnet på å drikke 2L, men en flaske går fort på fredagskvelden på oss begge. Så da må jeg være litt obs dersom jeg har drukket kaffe på morgenen i tillegg og vi har Pepsi til tacoen eller helgemiddagen. Drikker maks 1 kopp kaffe om dagen, kanskje annenhver dag. Så på ukesbasis er det jo ikke noe problem uansett, går ikke brus på ukedagene om det ikke skjer noe spesieltEr noe sånt noe. Vet ikke med vanlig Pepsi, men har hørt at det er mye mer koffein i Pepsi Max, var derfor jeg sjekket nå. Er ganske syk forskjell Men er vel enda mer i kaffe og energidrikk..
Ja vi er nok godt innafor uansett! Fins viktigere ting å passe påGanske sykt at det er så stor forskjell! Hadde jeg ikke peiling på, tenkte det gikk for det samme. Kan drikke en del brus til taco og slikt i helga, og har bare gått ut ifra 10 mg/dl for det var det jeg sjekket første gangen når vi hadde cola zero. Ville aldri funnet på å drikke 2L, men en flaske går fort på fredagskvelden på oss begge. Så da må jeg være litt obs dersom jeg har drukket kaffe på morgenen i tillegg og vi har Pepsi til tacoen eller helgemiddagen. Drikker maks 1 kopp kaffe om dagen, kanskje annenhver dag. Så på ukesbasis er det jo ikke noe problem uansett, går ikke brus på ukedagene om det ikke skjer noe spesielt
Tenker jeg ogJa vi er nok godt innafor uansett! Fins viktigere ting å passe på
Jada, definitivt innafor detTakk for gode svar!
Jeg er skikkelig pepsi drikker, så tenker at da bør 2-3 glass vertfall gå fint. Får kjøpe den koffeinfrie colaen utenom..
Drikker 2 liter vann til dagen da, så det ikke høres ut som jeg kun drikker pepsi!