Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begrenser, ser ikke poenget med å kutte ut helt hvis jeg har lyst på kaffe, te eller Pepsi MaxKutter du ut koffein helt? Eller begrenser du?

Her og! 2 kopper og vant til 10. Alle sa sist at jeg på ett tidspunkt ikke ville ha kaffe. NOPE!!! Hadde kaffe inne på fødestuen med sugerør (for ikke å søle på baby) 1time etter fødsel..... Altså..... tror jeg har ett problem....Begrenser. 2 kopper kaffe pr dag. Ganske kraftig ned... Drikker vanligvis rundt 10 kopper kaffe pr dag..![]()
da jeg ammet begrenset jeg ikke i det hele tatt da junior heldigvis ikke merket koffeinen. PUH.
Men kvalmen gjør i grunn at det begrenser seg sjøl...
Energidrikk savner jeg som faen. Den orsnge redbull, eller grønne battery med eple. Har sluttet helt med energidrikk etter jeg ble gravid, var kanskje litt vel avhengig.Drakk energidrikke før på jobb, men kutta den ut og erstattet med én iskaffe om dagen istede. Men plutselig en dag fikk jeg heeelt avsmak og måtte helle det ut, så da blir det ikke noe koffein på a mor gittLitt Pepsi Max en sjelden gang i blandt da.
![]()