Koffein

Begrenser men det går stort sett helt greit hvis man tar en ekstra kopp en dag eller noe.

Jeg begrenser inntaket litt. Tar meg kaffe i ukedagene og litt pepsi max i helgene:)

Drikker ikke kaffe, men veldig glad i cola. Det blir jeg så oppblåst av nå at jeg vil ikke ha det uansett :hilarious: Men tenker ikke at jeg må kutte koffein helt, nei :)

Jeg velger koffeinfritt der jeg kan. Koffeinfri kaffe feks. Men drikker en kopp sort te til kvelds uten å ha dårlig samvittighet for det:Heartred

Drikker et par kopper kaffe om dagen. Kuttet ned fra nokså mange :p

Jeg har et veldig høyt inntak i utgangspunktet, har begrenset det til max 200 mg/dag, Prøver 100 mg i hverdagen og 200 i helgene og det er vanskelig nok :troll:

Begrenser, alt med måte mener jeg :happy: (uten det som er helt no-go da :hilarious:)

Begrenser, som i de andre svangerskapene prøver jeg å holde meg til te istedenfor kaffe, å begrense til 2-3 kopper om dagen. Blitt flinkere å drikke vann :)

Begrenser. 2 kopper kaffe pr dag. Ganske kraftig ned... Drikker vanligvis rundt 10 kopper kaffe pr dag.. :oops:

Begrenser. Men kroppen har sagt i fra selv, kaffe smaker helt forferdelig nå :depressed:

Begrenser. 2 kopper kaffe pr dag. Ganske kraftig ned... Drikker vanligvis rundt 10 kopper kaffe pr dag.. :oops:
Her og! 2 kopper og vant til 10. Alle sa sist at jeg på ett tidspunkt ikke ville ha kaffe. NOPE!!! Hadde kaffe inne på fødestuen med sugerør (for ikke å søle på baby) 1time etter fødsel..... Altså..... tror jeg har ett problem....:hilarious: da jeg ammet begrenset jeg ikke i det hele tatt da junior heldigvis ikke merket koffeinen. PUH.

Jobber som nattevakt og er fullstendig avhengig av kaffe:meh: Men kvalmen gjør i grunn at det begrenser seg sjøl...:dead:

Drakk energidrikke før på jobb, men kutta den ut og erstattet med én iskaffe om dagen istede. Men plutselig en dag fikk jeg heeelt avsmak og måtte helle det ut, så da blir det ikke noe koffein på a mor gitt :wtf: Litt Pepsi Max en sjelden gang i blandt da.:woot:

Drakk energidrikke før på jobb, men kutta den ut og erstattet med én iskaffe om dagen istede. Men plutselig en dag fikk jeg heeelt avsmak og måtte helle det ut, så da blir det ikke noe koffein på a mor gitt :wtf: Litt Pepsi Max en sjelden gang i blandt da.:woot:
Energidrikk savner jeg som faen. Den orsnge redbull, eller grønne battery med eple. Har sluttet helt med energidrikk etter jeg ble gravid, var kanskje litt vel avhengig.

Back
Topp