Knuste drømmer

Krysser fingrene for at alt er bra med spire og deg
 
Bra at hcg var høy på torsdag ☺️ Hvir langt er du på vei?
 
5+4 (5 uker på torsdagen som var) :)
 
Å nei :((
Håper virkelig det gir seg og at det bare er kroppen som tuller litt. Godt du fikk komme å ta ny prøve idag.
 
Å nei :((
Håper virkelig det gir seg og at det bare er kroppen som tuller litt. Godt du fikk komme å ta ny prøve idag.
Nå håper jeg bare prøvesvarene kommer innen onsdag pg påskeferie på legekontoret:)
 
Hvem prata du med på sykehuset da? Gynekologisk avd? Hadde jo vært greit med en sjekk før påska..
Ringte KK i Bergen de som tar seg av ultralyd. Fortalte var bekymret, de tok meg alvorlig. Sist jeg var gravid fa mistet jeg da fikk jeg også komme.
 
Ringte KK i Bergen de som tar seg av ultralyd. Fortalte var bekymret, de tok meg alvorlig. Sist jeg var gravid fa mistet jeg da fikk jeg også komme.
Kanskje verdt et forsøk hvertfall:) takk for svar:)
 
Kanskje verdt et forsøk hvertfall:) takk for svar:)

Jeg kranglet meg til UL i september når jeg mistet i MA. Følte noe var galt, så ringte på legevakta og drog inn... han ville ikke henvise meg men ga seg til slutt! :) ikke gi deg, har du ikke en jordmor du kan ringe og forklare situasjonen?
 
På min lege hørtes det som om det tok dager før jeg fikk ul om han sendte henvisning.. Og at jeg ikke fikk før påske uansett:-/
 
5+4 er vel for tidlig for å se noe på UL? Hjertet begynner vel smått å slå nærmere 6 uker.

Håper du får positiv tilbakemelding på hcg måling! Krysser fingrene.
 
Uff. Håper at lille spire holder seg fast :D jeg har blødd i begge mine svangerskap når jeg ventet guttene mine , og hadde en liten blødninger i helgen også... Men ser ut til at det går bra denne gangen også :D så jeg har hørt at det er vanlig å blø litt.. :)
 
På min lege hørtes det som om det tok dager før jeg fikk ul om han sendte henvisning.. Og at jeg ikke fikk før påske uansett:-/

Jeg ble sendt to ganger pågrunn av blødninger på dagen på UL, men kan jo være forskjellig. Første gangen ringte jordmoren og ba om at jeg fikk komme inn. Andre gangen ringte vakthavende lege. Er noe forskjell fra plass til plass... :)
 
Hvordan går det med deg ? Jeg hadde blødninger i første svangerskap fra uke 6 tell uke 11. pga muskelknute i livmor som ble oppdaget under keisersnitt. Krysser fingrene for at spiren din klorer seg fast ☺
 
Uff det var leit å lese. Hvordan går det med deg? Du burde kunne få ul før påske?? :(
 
Fremdeles blod på papir og truseinnlegg, men ikke store mengder.. Føler jeg bare går og venter på at det skal sette igang ordentlig:-/ når det ersagt, så er puppene og småkvalmen på plass, de andre gangene forsvant det jo rimelig kjapt (omtrent før blødning) :) håper å få skvist meg inn hos legen og at de kan ta en ul på sykehuset i morgen..
 
Fremdeles blod på papir og truseinnlegg, men ikke store mengder.. Føler jeg bare går og venter på at det skal sette igang ordentlig:-/ når det ersagt, så er puppene og småkvalmen på plass, de andre gangene forsvant det jo rimelig kjapt (omtrent før blødning) :) håper å få skvist meg inn hos legen og at de kan ta en ul på sykehuset i morgen..

Krysser fingrene for deg! <3
 
Fremdeles blod på papir og truseinnlegg, men ikke store mengder.. Føler jeg bare går og venter på at det skal sette igang ordentlig:-/ når det ersagt, så er puppene og småkvalmen på plass, de andre gangene forsvant det jo rimelig kjapt (omtrent før blødning) :) håper å få skvist meg inn hos legen og at de kan ta en ul på sykehuset i morgen..

Hos meg forsvant også symptomene før blødning alle 3 gangene, så krysser fortsatt fingrene for deg!
Hvor langt er du på vei nå? Har du kommet såpass at de kan se noe på UL? Hvis ikke kan det jo kanskje hende at det vil stresse den unødig, altså tenker på hvis du er mindre enn 6 uker...?
 
Hos meg forsvant også symptomene før blødning alle 3 gangene, så krysser fortsatt fingrene for deg!
Hvor langt er du på vei nå? Har du kommet såpass at de kan se noe på UL? Hvis ikke kan det jo kanskje hende at det vil stresse den unødig, altså tenker på hvis du er mindre enn 6 uker...?
Er 5+5 i dag, så jeg er litt enig med deg;-) men om man bare fikk sett "noe" inni der, hehe. Få se hva vi gjør:)
 
Er 5+5 i dag, så jeg er litt enig med deg;-) men om man bare fikk sett "noe" inni der, hehe. Få se hva vi gjør:)
Uff så kjipt med blødning! Håper dette går veien for deg altså! Men bare så du er forberedt så var jeg på ul når jeg trodde jeg var 6+2 og da så vi kun en tom fostersekk! Og det var kjempe vondt! Da hadde jeg ikke hatt noe blødning heller! Men åtte dager senere var jeg på ny å der var det vokst fram verdens fineste liten knert!! Så det kan hende du er fortidlig til å se noe som helst på ul, og det kan også være veldig stressede! Masse lykke til!! Og så går nok dette her fint :)
 
Back
Topp