Knipetråden!

Hvor viktig er det å knipe tidlig i svangerskapet? Hehe, jeg syns det er så utrolig kjedelig og egentlig også litt ubehagelig (?), så vil gjerne drøye knipinga til jeg virkelig må/bør. Skjønner at det alltid lønner seg å være konsekvent over lengre tid, akkurat som all annen trening, men... innafor å drøye til sånn halvveis i svangerskapet? :smiley-angelic001:smiley-angelic002
 
Det her synes jeg det er sååå vanskelig å både huske på og å vite om jeg gjør det riktig! :bored:
 
For en fantastisk tråd! Bruker også Helseoversikt når jeg husker på det, men jeg tenker alt må være bedre enn ingenting. Knip!:rolleyes:
 
Dette har jeg aldri helt fått til:p På den måten at jeg er for lat og glemmer...
 
Jeg kniper på bussen hjem fra jobb, da får jeg god tid til både korte og lange knip. Ellers kniper jeg i sengen på kvelden, er blitt en fast rutine nå :)
 
Knip! Utrolig kjedelig, men etter å ha hatt spysyke og tørrhoste i hus etter å ha født, så angrer man på en dårlig jobb med knipeøvelser tidligere
 
Kan fremdeles nyse og hoste uten å lekke, men har definitivt forbedringspotensiale når det kommer til kniping. Kniper! :hungry:
 
Jeg tok knipeøvelser litt sånn av og på i første svangerskap og jeg slet med å ikke lekke når jeg hostet eller nøs, en stund etter fødselen. Og jeg født med keisersnitt... Vil tro det er enda verre når man føder vaginalt med tanke på lekking.
Så jeg må bare ta meg sammen og huske på det denne gangen... :angelic:
 
Årh, jeg var skikkelig flink i begynnelsen, og knep hver dag før jeg la meg til å sove! Men nå har jeg blitt laaaaat..

Må skjerpe meg - kniiiip :hilarious:
 
Back
Topp