Knipetråden!

Knip ja. Det har jeg vært dårlig til både gjennom forrige graviditet og etter fødsel. Tisser meg ut om jeg nyser uten å krysse bena :hilarious:
 
Vi er visst utrolig dårlige til å minne på kniping i denne gruppa! :p Skjerpings :D
 
Kegel trainer appen fra PFEI! Den sender push-varsler og har treningsopplegg som øker i intensitet! HELT genial! Brukte først gratisversjonen, og så kjøpte jeg resten etterhvert. Du velger selv når du får varsel, og treningsopplegget er veldig diskret, så man kan bruke den hvor som helst.. siden den sender push trenger man ikke tenke på det engang.

Brukte den sist graviditet, og på 6 ukerskontrollen hos jordmor skvatt hu da hu skulle sjekke om jeg kunne knipe; «oj! Nei, unnskyld, nå skvatt jeg! Du kommer IKKE til å ha problemer med urinlekkasje i alle fall!» Kneip bare frem til fødsel, og har ikke hatt problemer :cool:
 
Kegel trainer appen fra PFEI! Den sender push-varsler og har treningsopplegg som øker i intensitet! HELT genial! Brukte først gratisversjonen, og så kjøpte jeg resten etterhvert. Du velger selv når du får varsel, og treningsopplegget er veldig diskret, så man kan bruke den hvor som helst.. siden den sender push trenger man ikke tenke på det engang.

Brukte den sist graviditet, og på 6 ukerskontrollen hos jordmor skvatt hu da hu skulle sjekke om jeg kunne knipe; «oj! Nei, unnskyld, nå skvatt jeg! Du kommer IKKE til å ha problemer med urinlekkasje i alle fall!» Kneip bare frem til fødsel, og har ikke hatt problemer :cool:

Lurt, lasta den ned nå :happy:
Visste ikke at jordmor bruker å sjekke det, er det vanlig?
 
Dette glemmer jeg helt til jeg ser denne tråden. Får prøve å være med på å holde tråden aktiv :p
 
Lurt, lasta den ned nå :happy:
Visste ikke at jordmor bruker å sjekke det, er det vanlig?

Håper da det :wacky: De skal jo sjekke at alt er i orden/på rett vei etter fødsel :) Mange tar timen hos lege da, men jordmora jeg gikk til under svangerskapet ville gjerne at jeg skulle komme til hu.. Tror ikke det er så vanlig at de tilbyr 6-ukerskontroll..
 
Back
Topp