Knipetråd

Nei [emoji85][emoji85]
Har den appen også, men om jeg ignorerer varslene ofte nok så slutter de å komme [emoji28] etter det passerte 120 sek pr runde ble det liksom et ork [emoji87] off flaut. .... er skikkelig dårlig på det også så det er så lite motiverende.....
Oi! Da må du ha kommet lengre på appen enn meg, runden i dag var oå 32 sek[emoji87]
 
Prøver å huske knipe når jeg er på do. Synes det er ubehagelig å holde på ellers:shy: Men dobesøk blir det nok av i løpet av en dag, så får knepet litt da!
 
Prøver å huske knipe når jeg er på do. Synes det er ubehagelig å holde på ellers:shy: Men dobesøk blir det nok av i løpet av en dag, så får knepet litt da!
Bare ikke knip når du tisser! Det kan føre til at du får problemer med å tømme blæren.
 
Bare ikke knip når du tisser! Det kan føre til at du får problemer med å tømme blæren.
Åh? Pokker ta.. Er jo det jeg har gjort.. Ender opp med å ikke knipe jeg da.. :(
 
Jeg har glemt bort hele knipeopplegget jeg. På tide å ta det opp igjen.

Men hvorfor kan man ikke knipetrene når man tisser, er det virkelig sant at man kan får problemer med å tømme blæren?
 
Jeg har glemt bort hele knipeopplegget jeg. På tide å ta det opp igjen.

Men hvorfor kan man ikke knipetrene når man tisser, er det virkelig sant at man kan får problemer med å tømme blæren?

Ja, det stemmer. Hvis du googler knipeøvelser/bekkenbunnstrening står det overalt at man ikke skal knipe mens man tisser, selv om det ofte ikke står grunnen til det. Men det kan altså føre til urinretensjon, og det igjen gir økt risiko for UVI.
 
Har helt glemt å knipe i det siste :wideyed:
 
Fryktelig dårlig på å knipe, men har lovet å skjerpe meg, med start i dag. Har gjennomført knipetrening med den PFEl appen i dag :D
 
Back
Topp