Hehe. Kanskje eg sku hengt opp ein lapp med "KNIP" på kjøleskapetSamme her. Jeg har en gul post it som jeg markerer knip på (8×3 tre ganger til dagen) og sist jeg gjorde knipeøvelser var 14.11. Men kniper litt nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Kanskje eg sku hengt opp ein lapp med "KNIP" på kjøleskapetSamme her. Jeg har en gul post it som jeg markerer knip på (8×3 tre ganger til dagen) og sist jeg gjorde knipeøvelser var 14.11. Men kniper litt nå![]()
Sikkert ikke dumtHehe. Kanskje eg sku hengt opp ein lapp med "KNIP" på kjøleskapet![]()
Hehe, nei det er jo der eg tilbringe mest tid no, så då må eg jo sjå lappen eit par ganger i løpet av dagenSikkert ikke dumt![]()
HahaHehe, nei det er jo der eg tilbringe mest tid no, så då må eg jo sjå lappen eit par ganger i løpet av dagen![]()
Her ogBlir en del liv etter en knipeøvelse
Her og, så kanskje dei kjenne at me knipe?Her og![]()
Ja det har det, berre håpe eg klare å holde det litt gående..,har ikkje lyst på no ufrivillige lekasjer :/Uff ja
synes det har blitt vanskligere og tyngre jeg
Enig. Føler jeg ikke får det til like godt lenger, knipingen altså. Også blir hun i magen helt turbo av detJa det har det, berre håpe eg klare å holde det litt gående..,har ikkje lyst på no ufrivillige lekasjer :/