KNIPEtråd

Luus

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Husker dere å trene bekkenmuskulaturen jenter?

Jeg gjorde ikke det sist gang, det fikk heldigvis ingen uheldige konsekvenser, men denne gangen tar jeg ingen sjanser :-P

Lurt! Det kan jeg også prøve, jeg krøller nemlig tærne ved lyktestolper :-P

Som med billeken på kino, knip hver gang du ser en bil på en reklame :p

Hvordan kniper dere? Tror jeg kniper feil sted :p

Om du forsøker en dag du står i dusjen så skal du ikke kjenne det i magen, men du skal tenke at du først forsøker å stramme sammen nedentil (inni) og så trekke opp, og så slippe forsiktig ut. Og jo, poenget med å stå i dusjen, du kan holde hånden inntil underlivet ditt (bare holde løst inntil) og da skal du kjenne at underlivet ditt "løftes" litt opp fra hånden din når du trekker opp. Om du strammer i rumpen gjør du feil, rumpa skal ikke strammes. :)

Jeg har lastet ned en app jeg, "Kegel Kat" som minner meg på å knipe én gang i døgnet og da må vi ta 10 runder sammen. :p Kan settes på flere varsler i døgnet om man vil, og man kan velge selv når den skal pipe.

Jeg har lastet ned en app jeg, "Kegel Kat" som minner meg på å knipe én gang i døgnet og da må vi ta 10 runder sammen. :p Kan settes på flere varsler i døgnet om man vil, og man kan velge selv når den skal pipe.

Altså; "sammen" er meg og katten på app'en. :D

Ah! Det finnes en app for alt!

Har lest at man skal kunne stoppe urinstrålen, førstegangsmamma. Så prøv det neste gang du er på do - da vet du at du kniper riktig :-)

Huff, jeg prøver å gjøre det..men jeg synes det er så ekkelt! Er det bare meg?

Huff, jeg prøver å gjøre det..men jeg synes det er så ekkelt! Er det bare meg?

Men hvis du kan forhindre fremtidig urinlekkasje så er det kanskje verdt det allikevel?

Jeg synes ikke det er noe ekkelt så jeg vet ikke helt hvordan det er for deg. :)

Mer slitsomt enn ekkelt :-p

Man kan jo også trene på det mens man har sex ;-)

Ah! Det finnes en app for alt!

Ja! Og for sånne som meg, som har veldig gode intensjoner, men litt gullfisk hukommelse innimellom, så er det helt perfekt med et lite "mjau" fra mobilen. Da vet jeg hva som gjelder hvert fall. :p

Hvordan kniper dere? Tror jeg kniper feil sted :p
Prøv å knip når du tisser, får du til å kutte/stoppe strålen, vet du at du kniper riktig :) men ikke fortsett å knipe ved tissing dersom du har funnet ut at du klarer det. Er bare for å sjekke om du "kniper riktig" :p :)

Synes det er såå kjedelig å knipe. Må vi starte med det allerede nå? :P
Pleier alltid å knipe når jeg har sex, for da slår man liksom 2 fluer i en smekk, men kjedelig å gjøre det ellers.

Bor lenge skal man knipe egentlig.. Jegå ror jeg har gjort det feil, jeg kniper mange og korte, men det skal kanskje være noen få, lenge i gangen.. Det er jo mye mer "slitsomt"

Back
Topp