KNIPEtråd

Bor lenge skal man knipe egentlig.. Jegå ror jeg har gjort det feil, jeg kniper mange og korte, men det skal kanskje være noen få, lenge i gangen.. Det er jo mye mer "slitsomt"

Jeg og, men det er vel bedre enn ingenting :-p

Det kan vel googles, men tipper det "ideelle" er sånn ca 10 sek

Bor lenge skal man knipe egentlig.. Jegå ror jeg har gjort det feil, jeg kniper mange og korte, men det skal kanskje være noen få, lenge i gangen.. Det er jo mye mer "slitsomt"

Katten på appen min ber meg holde i ti sekunder. :-)

*Taster på app på mobilen*

Er det ikke 10 sek som er det optimale? Mener å ha lest det et sted.

KNIIIIP :talk017

Om du forsøker en dag du står i dusjen så skal du ikke kjenne det i magen, men du skal tenke at du først forsøker å stramme sammen nedentil (inni) og så trekke opp, og så slippe forsiktig ut. Og jo, poenget med å stå i dusjen, du kan holde hånden inntil underlivet ditt (bare holde løst inntil) og da skal du kjenne at underlivet ditt "løftes" litt opp fra hånden din når du trekker opp. Om du strammer i rumpen gjør du feil, rumpa skal ikke strammes. :)

Kniper i rumpa jeg! Skjønner ikke hvordan jeg skal knipe der inne uten å knipe rumpa.
Klarer å stoppe urinstrålen da :p

Kniper i rumpa jeg! Skjønner ikke hvordan jeg skal knipe der inne uten å knipe rumpa.
Klarer å stoppe urinstrålen da :p

Hmm.. Det er fordi du skal bruke noen andre muskler. :p Jeg gikk på kurs en gang med en som var opptatt av bekkenbunn og kvinnehelse, og da fikk vi hele instruksjonen på hva som var rett og galt. Og da skal man ikke knipe i rumpa, men bare inni. Det kan hende du tar for hardt i da, for hvis du bare helt forsiktig stopper urinstrålen trenger du ikke bruke rumpa for å gjøre det. Om du virkelig kniper alt du kan tar du nok med mange ekstra muskler både i magen og i rumpa, og da mister du litt kontakten med den muskelen du egentlig skal trene. Jeg tror ikke jeg klarer å forklare det bedre. Forresten så er det ikke bra for oss kvinner å stoppe urinstrålen - så det er sånn man bare skal forsøke 1-2 ganger for å se at man kniper rett, så skal man la urineringen gå som normalt etter det. :)

Knip :-)

Hmmm.. jeg kniper og kniper. Tror jeg har kontakt med riktig muskulatur og klarer å unngå å knipe med rumpa. Blir grådig sliten etter ti rep x 10 sek. MEN - skal man kunne kjenne noe om man legger hånda mellom bena liksom?? Det gjør ikke jeg... :O

Kjenner så vidt litt bevegelse om jeg tar hånden "inntil"...(hoho burde vi hatt denne tråden på skjult eller? :-p)

Har aldri hørt/lest at man må kjenne bevegelsen "utenpå"

Hihi :P morsomste tråden så langt!

Da tror jeg jammen at jeg gjør det riktig! :D

Jeg kniper hver kveld før jeg legger meg. Klarer bare å gjøre det liggende. Holder på å trene meg opp så håper jeg jeg klarer det bedre etterhvert som jeg "trener".

Jeg glemmer ofte denne knipinga. Bør sette en postit på speilet eller noe, gjøre det under tannpussen kanskje... Hmmm

Jeg tar to minutter etter jeg har lagt meg - etter jeg har pusset tennene ekstra godt (fikk høre noe skremselspropaganda om dårlige tenner i svangerskapet) og smurt magen (ikke google strekkmerker!!)...

Festlig hvordan man gjør noen små endringer i hverdagen, som plutselig blir små, snodige rutiner.. :p Mannen er fasinert og litt oppgitt... (men han pendler, så jeg er ekstra grundig man-tors, og "slurver" litt i helgene).. Hihi...

å "knip", da er jeg med og :)
Lo litt da jeg så for meg en gul-postitlapp på speilet på do når man får gjester og det står "knip".
Hihi. Men alt for å ikke glemme.
Kan begynne å legge inn sånne små komentarer overalt her inne på august tråden hvor det plutselig står "knip" :) haha

Husker det når jeg ser tråden! :-D

å "knip", da er jeg med og :)
Lo litt da jeg så for meg en gul-postitlapp på speilet på do når man får gjester og det står "knip".
Hihi. Men alt for å ikke glemme.
Kan begynne å legge inn sånne små komentarer overalt her inne på august tråden hvor det plutselig står "knip" :) haha
Hahahaha tenkte tanken da jeg venter gjester på fredag :p hoho kniiiiip!!!

Back
Topp