Kniper dere?

Hvordan kniper dere? Fort etter hverandre eller holder dere lengst mulig/et visst antall sekunder? Leste en anbefaling et sted om å gjøre begge deler.

Forresten, andre enn meg som synes det er litt ubehagelig å knipe? Kjenner det liksom litt i brystet på en eller annen rar måte. Kanskje jeg gjør noe feil da..

Hvordan kniper dere? Fort etter hverandre eller holder dere lengst mulig/et visst antall sekunder? Leste en anbefaling et sted om å gjøre begge deler.

Forresten, andre enn meg som synes det er litt ubehagelig å knipe? Kjenner det liksom litt i brystet på en eller annen rar måte. Kanskje jeg gjør noe feil da..
Har lest at man bør holde i ti sekunder. Da er det og lettest å kjenne at man bruker musklene rett. Men selv blir det en salig blanding. Skader sikkert ikke å variere :D
Tror det kan være at du gjør noe feil om du kjenner det i brystet ja. Prøv å google om noen har råd til hvordan man bør klemme, evt teknikker :)

Gjorde det omtrent aldri sist svangerskap, og ikke etter heller. Må skjerpe meg! :p

Hmm, her burde eg vel bli litt flinkare :) Hadde null kontakt med disse musklane etter fødsel, og det har tatt laaang tid å "finne" dei att :p

Jeg synes det er så anstrengende og slitsomt å knipe :O Må jo bare gjøre det, men det går fort unna :P
Enig i det! Vanskelig å finne muskulaturen i begynnelsen :P

Enig i det! Vanskelig å finne muskulaturen i begynnelsen :p

Jeg synes det er så anstrengende og slitsomt å knipe :O Må jo bare gjøre det, men det går fort unna :p

Hvis man syns det er veldig vanskelig kan det være lurt å gå til fastlegen eller fysio eller noe sånt for å få veiledning på åssen man bør knipe :)

Husker jordmor sa til meg at en skulle knipe på en slik måte at man kunne stoppe stråla når man tisser. Da kniper man på riktig måte. Man kunne begynne med å øve seg mens en var på toalettet

Hvis man syns det er veldig vanskelig kan det være lurt å gå til fastlegen eller fysio eller noe sånt for å få veiledning på åssen man bør knipe :)

Men har liksom ikke problemer med å gjøre det, bare synes det er sykt mer anstrengende enn å flekse andre muskler :P

Knip knip!

Kniper også når jeg ser overskriften her :p

Har begynt å knipe hver gang jeg er på toalettet:p Det blir noen ganger i løpet av en dag.

Back
Topp