Haha, samma herTypisk
Tror ikke mannen hadde blitt glad om jeg hadde lastet ned en sånn app på mobilen hans og jeg skal aldri ha iPhone![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, samma herTypisk
Tror ikke mannen hadde blitt glad om jeg hadde lastet ned en sånn app på mobilen hans og jeg skal aldri ha iPhone![]()
Har lest at man bør holde i ti sekunder. Da er det og lettest å kjenne at man bruker musklene rett. Men selv blir det en salig blanding. Skader sikkert ikke å variereHvordan kniper dere? Fort etter hverandre eller holder dere lengst mulig/et visst antall sekunder? Leste en anbefaling et sted om å gjøre begge deler.
Forresten, andre enn meg som synes det er litt ubehagelig å knipe? Kjenner det liksom litt i brystet på en eller annen rar måte. Kanskje jeg gjør noe feil da..

Enig i det! Vanskelig å finne muskulaturen i begynnelsenJeg synes det er så anstrengende og slitsomt å knipe :O Må jo bare gjøre det, men det går fort unna![]()
Enig i det! Vanskelig å finne muskulaturen i begynnelsen![]()
Jeg synes det er så anstrengende og slitsomt å knipe :O Må jo bare gjøre det, men det går fort unna![]()
Hvis man syns det er veldig vanskelig kan det være lurt å gå til fastlegen eller fysio eller noe sånt for å få veiledning på åssen man bør knipe![]()
Haha det er sant - veldig rar muskel man plutselig skal treneMen har liksom ikke problemer med å gjøre det, bare synes det er sykt mer anstrengende enn å flekse andre muskler![]()
Samme herHver gang jeg leser en knipe tråd kniper jeg!
Ikke ellers![]()