Knipe øvelser

Snurkus

Glad i forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Tenkte det kunne være greit med å trå for å oppmuntre til trening av bekkenbunnen :)
Sterke bekkenbunnsmuskler kan forhindre mange plager både før under og etter fødsel!

Tips til kniping: musklene som skal brukes er de du bruker når du stopper strålen når du tisser (som forøvrig ikke er anbefalt å gjøre), da vet du at du har de rette musklene. Så knip så du føler at "det" løfter seg, helt bak til rompen.
Husk å ikke stram magemuskler eller rompeballer!
Hold i fem til ti sekunder, alt etter hva du orker og slapp avigjen. Gjenta ti ganger. Voila!
Øvelsene kan gjøres når som helst. Og jo oftere du gjør dem, jo bedre trent blir musklene ;)

Klar, ferdig, KNIP!

Takk! Kniiiiper! :)

KNIIIIIIIIIIIIIPER hele tiden! Flott tråd forresten!

Jeg er håpløs på å knipe.. Syns det er ekkelt, er usikker på om jeg gjør det riktig og glemmer ofte hele greia :p Supert med en tråd for å sparke i gang knipinga :)

Dette minner meg om en gruppetrening jeg uheldigvis var innom i rundt 18-års alder. Bare damer, og vi hadde pilatesball som vi skulle trene opp "damemusklene" med. Det var SKIKKELIG flaut husker jeg. "Stram, slapp av" på repeat :P

Dette minner meg om en gruppetrening jeg uheldigvis var innom i rundt 18-års alder. Bare damer, og vi hadde pilatesball som vi skulle trene opp "damemusklene" med. Det var SKIKKELIG flaut husker jeg. "Stram, slapp av" på repeat :P

Hehe det er kjekt i den alderen ja :p
Det er derimot så bra for oss preggiser. Ufrivillig vannlating er flauere tror jeg!

Back
Topp