• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Knipeøvelser

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Du vet du har gjort en god jobb når menskoppen er blitt heiset så langt opp at du nesten ikke får tak i den :p

:laughing001

På tide å slappe av litt da :D

Tren litt mer nå, så får du tømt den uten å være borti den med fingrene. :p :D

Ohh eg ska aldrig klara av det
Er ikke noe verre enn en tampong, men den kan ikke byttes på et offentlig toalett hvis du ikke er vask tilgjengelig uten å gå ut blant folk da. Utenom det er det mye penger og miljø å spare på kopp framfor bind og tamponger.

hahahah! godt gjort! Da har du jaggu gjort en god jobb ja!

Er ikke noe verre enn en tampong, men den kan ikke byttes på et offentlig toalett hvis du ikke er vask tilgjengelig uten å gå ut blant folk da. Utenom det er det mye penger og miljø å spare på kopp framfor bind og tamponger.
Som regel trengs den ikke å byttes her annet enn hjemme, så det er ikke noe problem her:)

Haha flink!!!!!!

Rart at menskopp høres verre ut for folk, enn den der illeluktende, ekle og blodete tampongen som henger i ei snor med all gugga inni seg :p (a) :'D
Aldri følt meg mer ren og sikker på at jeg ikke blør gjennom etter jeg byttet til kopp! Damer, dere bør virkeligvirkelig prøve :D

Back
Topp