Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg må gjøre bekkenøvelser, men vet i hvertfall at jeg tydeligvis klarer å dra inn og opp
På tide å slappe av litt da![]()

FlinkNei jeg må gjøre bekkenøvelser, men vet i hvertfall at jeg tydeligvis klarer å dra inn og opp![]()
Den er en silikonkopp som føres inn i skjeden og samler opp blodet. Må tømmes med jevne mellomrom.Flink
Men hvordan fungerer den koppen?
Ohh eg ska aldrig klara av detDen er en silikonkopp som føres inn i skjeden og samler opp blodet. Må tømmes med jevne mellomrom.
Er ikke noe verre enn en tampong, men den kan ikke byttes på et offentlig toalett hvis du ikke er vask tilgjengelig uten å gå ut blant folk da. Utenom det er det mye penger og miljø å spare på kopp framfor bind og tamponger.Ohh eg ska aldrig klara av det
Som regel trengs den ikke å byttes her annet enn hjemme, så det er ikke noe problem herEr ikke noe verre enn en tampong, men den kan ikke byttes på et offentlig toalett hvis du ikke er vask tilgjengelig uten å gå ut blant folk da. Utenom det er det mye penger og miljø å spare på kopp framfor bind og tamponger.