Ei litta kveldsøkt og vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei litta kveldsøkt og vel?
Jeg så et anbefalt treningsprogram ang fødsel osv er 10 sek×10Hvor mye er det vanlig at man kniper om dagen? Jeg har tre økter med 7*7 sek og 5*2 sek (hurtigtrening).
Økte fra 5-7 sekunder på første økten etter noen dager og så tenker jeg å øke når jeg føler jeg har full kontroll.. men er det sånn at jeg burde klare å holde i en evighet eller?
Jeg så et anbefalt treningsprogram ang fødsel osv er 10 sek×10
[emoji28] krysser fingra for at du slipper det [emoji14]Lurt med den appen [emoji6] nå skal det kniiiiipes! Kanskje jeg ikke tisser på meg på slutten denne gangen.. [emoji23]
Lurt med den appen [emoji6] nå skal det kniiiiipes! Kanskje jeg ikke tisser på meg på slutten denne gangen.. [emoji23]
Yes! Vi skal ikke tisse i buksa når vi ler [emoji724][emoji28][emoji97][emoji123]En liten morgentrim[emoji1320]
Yes! Vi skal ikke tisse i buksa når vi ler [emoji724][emoji28][emoji97][emoji123]
Eller hopper i saltimer på trening! [emoji28]Haha, eller når vi nyser[emoji23][emoji85]
Nei. Jeg bytta app og der gjør jeg ikke det i allefall. For Android heter den bare kegel exercise. Grønn runding med k inniBetaler dokke for å få flere påminnelser på appen? [emoji5]️
Ok, takk [emoji5]️Nei. Jeg bytta app og der gjør jeg ikke det i allefall. For Android heter den bare kegel exercise. Grønn runding med k inni
Betaler dokke for å få flere påminnelser på appen? [emoji5]️