Knip!

Sniker fra februar:) Hvordan app er det?;)
d7e672af98bd610a920eae74e3b654ed.png
 
Jeg har ikke tenkt så mye på dette, så det er supert med en sånn tråd :) Da er det bare å begynne!
 
Nettopp lastet ned appen og har satt 3 påminnelser på daglig[emoji1320][emoji1320][emoji1320]
 
Her og :D kun fordi jeg så denne bumpa opp igjen :)

Haha! Jeg har tatt på 3 påminnelser om dagen på den appen!

Etter sist svangerskap så er jeg blitt litt ødelagt der nede og kan feks ikke bruke tampong pga livmorhalstuppen er så langt nede.. så for å unngå total prolaps så må jeg bare knipe og knipe [emoji1320][emoji1320][emoji1320][emoji1320] ha ha
 
På 4 dager har jeg fått skikkelig dreisen takket være appen. Har tidligre slitt med at jeg føler jeg ikke får det helt til, men nå veit jeg at jeg gjør det riktig :)
Også tar det ikke så lang tid ift de andre treningsoppleggene jeg har sett [emoji14]
 
På 4 dager har jeg fått skikkelig dreisen takket være appen. Har tidligre slitt med at jeg føler jeg ikke får det helt til, men nå veit jeg at jeg gjør det riktig :)
Også tar det ikke så lang tid ift de andre treningsoppleggene jeg har sett [emoji14]

Den appen har virkelig fått resultater hos meg og! Lastet den ned for noen dager siden og har fått mye mer dreisen nå[emoji16]
 
Back
Topp