KNIP

Oj denne er eg dårlig til, og det har eg vært med alle tre, heldigvis ingen problem og det gjlr vel meg enda latere hehe uff

Hvor mange ganger om dagen klarer dere å huske på å knipe? Hvor lenge kniper dere da? [emoji28]
Det varierer, men jeg prøver å få til 3 ganger, en gang om morran, en gang ila dagen og en gang når jeg legger mini. Prøver å ta så mange jeg klarer og holde i 10 sek (de sier vel ta ti og hold i ti sek). Det klarer jeg ikke. De første klarer jeg å holde i ti sek, så blir det mer sånn 7-8. Også er jeg litt dårlig på å telle antall, men tror jeg ligger litt under 10, mer 6. Jeg har blitt mye mer strukturert i det siste, og det føler jeg hjelper :) Men det aller viktigste er ikke hvor mye eller hvor lenge, men AT man gjør det! For da blir musklene vant til å jobbe, og nervene er vant til å sende beskjed om å gjøre det, sånn at etter fødsel er det enklere å trene de opp igjen, selv om da klarer man kanskje to knip a to sekunder eller noe i starten.

Hvor mange ganger om dagen klarer dere å huske på å knipe? Hvor lenge kniper dere da? [emoji28]
Jeg har bare en alarm på, den er kl.22. Da kniper jeg så lenge jeg husker at jeg skal knipe, så det varierer litt. Men jeg kniper, slipper, kniper, slipper. Syntest det er vanskelig å huske på det av meg selv, men når jeg gjør det kniper jeg.

Venter-på-bussen-knip

akkurat-kommet-på-jobben-knip :)

Akkurat-kommet-på jobben-er bra! Men liker du ikke vente-på-bussen-knip? Er da meget fornuftig bruk av tid synes jeg altså ;)

Akkurat-kommet-på jobben-er bra! Men liker du ikke vente-på-bussen-knip? Er da meget fornuftig bruk av tid synes jeg altså ;)
Sorry, mente selvsagt å trykke på tommel opp og ikke tommel ned. Så nå skjønte jeg ingenting med en gang, men måtte sjekke. De er så nærme hverandre på pc #dårligunnskyldning ;) Jeg rettet det nå :)

Back
Topp