KNIP

Jeg kniper hver dag, men jeg har fått lagt opp treningssprogram med fysioterapeut da :)
Knipetreningsprogram? Uansett bra! Jeg kniper innimellom, har blitt dårligere på det. Jeg merker fortsatt bekkenet innimellom også, men er dårlig på øvelsene jeg fikk da jeg var gravid. Og burde sikkert hatt time etter fødsel også, er jo mer man kan gjøre uten magen i veien. Men nå har jeg vært så treg så mini er over 6mnd..
 
Knipetreningsprogram? Uansett bra! Jeg kniper innimellom, har blitt dårligere på det. Jeg merker fortsatt bekkenet innimellom også, men er dårlig på øvelsene jeg fikk da jeg var gravid. Og burde sikkert hatt time etter fødsel også, er jo mer man kan gjøre uten magen i veien. Men nå har jeg vært så treg så mini er over 6mnd..

Ja, eller bekkenbunnstrening som de kaller det. Skal trene hver dag i 2 måneder til nå, og så forhåpentligvis kun gå over til 1-3 dager i uken. Fikk henvisning til fysio pga. totalruptur under fødselen, så synes det er greit å bli fulgt opp. Får også målt framgangen min hver gang jeg er der, så da er jeg liksom nødt til å knipe. Det er aldri for sent å begynne, så jeg anbefaler å bare bestille en time og sette i gang :)
 
Knep ikke en eneste gang før fødsel, og har ikke knepet en eneste gang etter [emoji14] Takk og pris for mange år med hesteridning!
 
Hvordan går det med knipinga da?

Husker det innimellom... men stort sett sånn hvis jeg må på do og lurer på om jeg hadde klart å holde igjen dersom jeg ikke hadde vært i nærheten av do... så glemmer jeg det straks etterpå...
 
Husker det innimellom... men stort sett sånn hvis jeg må på do og lurer på om jeg hadde klart å holde igjen dersom jeg ikke hadde vært i nærheten av do... så glemmer jeg det straks etterpå...
Klarer du det da?
 
Back
Topp