Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og [emoji14] derfor fint at den dukker opp hver dagHolder liv i denne!
Husker å knipe kun da denne dukker opp!![]()
Følger deg, en dag senereKniper litt før jeg står opp [emoji23]
Følger deg, en dag senere![]()
Jeg hadde en runde i stedHåper ikke det er bare vi som kniper [emoji23][emoji1303]
Hva går den ut på?Jeg hadde en runde i stedSå greit å gjøre på jobb, hehe.
Men jeg håper også flere kniper, ja!
Den mageøvelsen som står i det oransje heftet fikk jeg også av manuellterapeut, og hun sa at den også aktiverte bekkenbunnen, så den er super i tillegg.
Jeg hadde en runde i stedSå greit å gjøre på jobb, hehe.
Men jeg håper også flere kniper, ja!
Den mageøvelsen som står i det oransje heftet fikk jeg også av manuellterapeut, og hun sa at den også aktiverte bekkenbunnen, så den er super i tillegg.
Gjerne forklar [emoji6]
Hva går den ut på?
Lenger ned på siden står noen bra utgangsøvelser for å trene bekkenbunnen enda mer. https://www.friskforlag.no/gravid-og-ryggplager/
Alt henger jo sammen der nede, så i tillegg til å knipe er det kjekt med kjerneøvelser som funker når man er gravid. Jeg måtte feks rulle meg rundt for å komme meg opp fra gulvet her om dagen. hadetbra magemuskler![]()
Dette kan knapt kalles trening. Det er vedlikehold for å overleve graviditeten og fødsel/barsel litt lettereJa, dette skal prøves ut [emoji5] Jeg er av den typen som hater alt som heter trening, men fr vel gjøre et forsøk [emoji23][emoji85]