Huske å knipe da jente
!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker på at jeg kniper feil, må kjøpe meg sånne kulerBruk knipekuler for Guds skyldMange jenter kniper med feil muskler, faktisk over halvparten (mener å huske så mange som 98 %)!!
Gjerne to ganger til dagenTakk for påminnelse! Det har jeg ikke tenkt på enda. Hvor ofte bør en gjøre disse knipeøvelsene? Hhehe
Hvor kjøpes disse knipekulene da?Gjerne to ganger til dagenPrøv å hold knipet så lenge som mulig, start gjerne med 3-4 sekunder, og etterhvert vil du klare å holde dem lengre. Gjør det så mange ganger du orker, man blir faktisk sliten til slutt så du vil merke det.
Jeg anbefaler virkelig knipekulerDa slipper man å kun trene når man tisser, man kan bruke kulene på jobb, når man pusser tennene, lager middag, dusjer osv. For ofte når man tisser så er det ikke en tissestrøm som varer i 10 minutter, ergo alt for lite trening! Knipekuler er helt geniale
![]()
Takk for påminnelse! Det har jeg ikke tenkt på enda. Hvor ofte bør en gjøre disse knipeøvelsene? Hhehe
OkHver dag Molly
Knipekuler kan du få kjøpt på forskjellige leketøysforretninger, det burde også gå an å bestille ifra nettHvor kjøpes disse knipekulene da?Link?
Ok takkKnipekuler kan du få kjøpt på forskjellige leketøysforretninger, det burde også gå an å bestille ifra nett![]()