Kniiiiipppppp

Takk for påminnelsen!;p
Prøver å være flink, me havner litt i glemmeboka noen ganger

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Bruk knipekuler for Guds skyld :) Mange jenter kniper med feil muskler, faktisk over halvparten (mener å huske så mange som 98 %)!!

Bruk knipekuler for Guds skyld :) Mange jenter kniper med feil muskler, faktisk over halvparten (mener å huske så mange som 98 %)!!
Sikker på at jeg kniper feil, må kjøpe meg sånne kuler

Takk for påminnelse! Det har jeg ikke tenkt på enda. Hvor ofte bør en gjøre disse knipeøvelsene :P? Hhehe

Takk for påminnelse! Det har jeg ikke tenkt på enda. Hvor ofte bør en gjøre disse knipeøvelsene :p? Hhehe
Gjerne to ganger til dagen :) Prøv å hold knipet så lenge som mulig, start gjerne med 3-4 sekunder, og etterhvert vil du klare å holde dem lengre. Gjør det så mange ganger du orker, man blir faktisk sliten til slutt så du vil merke det.

Jeg anbefaler virkelig knipekuler :) Da slipper man å kun trene når man tisser, man kan bruke kulene på jobb, når man pusser tennene, lager middag, dusjer osv. For ofte når man tisser så er det ikke en tissestrøm som varer i 10 minutter, ergo alt for lite trening! Knipekuler er helt geniale :D

Gjerne to ganger til dagen :) Prøv å hold knipet så lenge som mulig, start gjerne med 3-4 sekunder, og etterhvert vil du klare å holde dem lengre. Gjør det så mange ganger du orker, man blir faktisk sliten til slutt så du vil merke det.

Jeg anbefaler virkelig knipekuler :) Da slipper man å kun trene når man tisser, man kan bruke kulene på jobb, når man pusser tennene, lager middag, dusjer osv. For ofte når man tisser så er det ikke en tissestrøm som varer i 10 minutter, ergo alt for lite trening! Knipekuler er helt geniale :D
Hvor kjøpes disse knipekulene da? :P Link?

Det er bare å sette i arbeid;) Det er sikkert veldig ok med sånne kuler(tror du får.kjøpt de på.kondomeriet?!), men jeg finner muskelen.ved å tisse jeg :p da husker du hvor den er så lenge du gjør det med en gang etterpå;) men det er den samme muskelen du gjerne strammer ved samleie, for å gjøre det bedre for mannen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det finnes forresten apper også :D søk kegel på app-butikken, en god gratis er PFEI :) er en rosa boks med check-merke i ;)

Back
Topp