Kniiiiipe-tråden

Nei, du må ikkje :P Men kan vere lurt! Har ei vennine no som får eit slikt stimuli apparat av sjukehuset for å trene opp bekkenmusklane. Ho skal altså gi seg sjølv elektrisk sjokk der nede... Ville heller satsa på å knipa litt ekstra no :P
Grøss... Takk for avskrekkende historie! Dette blir mitt vendepunkt i knipingen..... !!

Nei, du må ikkje :P Men kan vere lurt! Har ei vennine no som får eit slikt stimuli apparat av sjukehuset for å trene opp bekkenmusklane. Ho skal altså gi seg sjølv elektrisk sjokk der nede... Ville heller satsa på å knipa litt ekstra no :P
Haha, litt spennende det da, nymotens leketøy :P
Nei, uff. Kniper når jeg husker hvertfall :D

Kniiipe

Sitter på do (ferdig med det jeg skal), leser på bv-appen og kniper!!

Sitter på do (ferdig med det jeg skal), leser på bv-appen og kniper!!

Det er ikkje anbefalt å knipa i den posisjonen sa min fysio. Du skal knipa når du går, når du står, når du setter deg ned, når du reiser deg. Knip før du setter deg ned - hold og slepp når du har satt deg. Da trenar du bekkenmusklane dine :)

Det er ikkje anbefalt å knipa i den posisjonen sa min fysio. Du skal knipa når du går, når du står, når du setter deg ned, når du reiser deg. Knip før du setter deg ned - hold og slepp når du har satt deg. Da trenar du bekkenmusklane dine :)
Men blir det ikke det samme å sitte på do som et annet sted?

Jeg kniper når jeg tisser:P bra øving det! Slipper ikke alt på engang liksom, men sånn delvis.. Skal prøve dine anbefalinger også EJ!
Kniiiiiiiiiiiiiiiip

Nå som det nærmer seg bør vi nok minne oss selv på denne tråden! Så før jeg legger ipaden på nattbordet sier jeg nå KNIIIIP jenter!
:goodnight

Back
Topp