*Kniiiiip*

Vondt da eller? Knipe når dere har sex, det kommer mannen til å like ;-)
Nei, bare ubehagelig. Ikke når det er noe å knipe da, det blir liksom noe annet. ;) Men å knipe "i tomme lufta" føles rart. Som om jeg prøver å holde meg, men ikke har noe å holde på. Litt ekkel følelse. Heldigvis er jeg tissetrengt sånn ca. hele tiden da, så blir kanskje litt naturlig kniping i løpet av en dag. :)
 
Nei, bare ubehagelig. Ikke når det er noe å knipe da, det blir liksom noe annet. ;) Men å knipe "i tomme lufta" føles rart. Som om jeg prøver å holde meg, men ikke har noe å holde på. Litt ekkel følelse. Heldigvis er jeg tissetrengt sånn ca. hele tiden da, så blir kanskje litt naturlig kniping i løpet av en dag. :)
Kjøpe knipekuler da :)
 
Kniiiiper!
 
:coldfeet::inpain::confused:
 
Kniper :)
 
Knip jenter ;)
 
Takk for påminnelsen ;)
 
Kjøpte kuler som kom i posten uka før positiv test, tanken var å trene seg opp igjen etter forrige svangerskap :) har glemt de litt, men gikk rundt med de et par timer i dag, funker fint. Men hadde to av de tyngste inne uten problem, så føler kanskje jeg ikke har så må mye å gå på videre... De datt ut da jeg løfta på 13kg guttunge da, så kunne vel sikkert vært sprekere :p
 
Denne lå på side 6 jenter.. lenger siden vi har knipi nå.. haha...
Heter det knipi el knepet :p ?
 
Aner ikke :wacky:
Men viktig å knipe uansett. Var aaaaltfor lite å gjøre på jobb idag, så idag har jeg knepet meg til gullmedalje :coldfeet::couchpotato::D
 
Haha får også begynne å knipe på jobb.:angelic:
 
Ååå, må vel lage alarmer til slutt :p
 
Back
Topp