Knekkelyder i bekken?

Frksvima

Betatt av forumet
Om natta når jeg skal prøve å snu med fra den ene siden til den andre i senga då kommer det gjerne sånne Knekkelyder fra bekkenet.. Jeg tror det er bekkenet ihvertfall.. Litt samme lyd hvis du "knekker" fingrene dine.. Ganske ubehagelig, men går jo over med en gang!
Flere som har det sånn? :P

Ja, grusom lyd! Får det hver gang jeg skal på do om natten og må snu meg/reise meg. Den er så høy også, føler det er vondt, men det er vel mest lyden tror jeg, bekkenet er jo vondt uansett :p

Jeg også! Pleier som regel å gjøre litt vondt akkurat når det knekker også..

Sånn har jeg også det! Veldig ubehagelig lyd men det følger jo ikke med smerter så har ikke bekymret meg så mye over det.

Har hatt det sånn i 4-5 uker nå. Men hos meg går det ikke helt over med det første. Turen fra senga til badet om morgenen går i samme gange som ei går som har fått noe opp i bakenden. Det knaser og knekker i ca 20-30 min før det går over.
Lege og JM sier det er fordi musklene jobber hele natta pga den ekstra tyngden vi har forran. Å siden bekkene er mer løst fordi kroppen forbereder seg til fødsel kommer de lydene også.

Jeg hører av og til en knekkelyd når jeg ligger stille men babyen er aktiv. Kan det være han sparker meg i bekkenet så det knekker da?

jeg hører også masse "kneppelyder" :p trodde det kom fra magen jeg, synes det er skikkelig ekkelt :p kjenner ingenting, men ekkel lyd ;)

Her knekker det som bare det! Håper det er normalt...

Back
Topp