Kluddre kladdre til vargdama.

hm...er film på "min" TVnorge.... [8|][&:]
 
Spennende med testing ja! Gleder meg til det er min tur [:)] Først må jeg prøve å finne El da...håper syklusen min stabiliserer seg fort etter pilleslutt... [:)]
 
ja, jeg krysser fingrene for det!! er det ikke herlig å tenke: nå skal vi prøve å lage en baby , å endelig være min tur til å få baby. Da vi bestemte oss var jeg helt i hundre, klarte ikke å slutte å smile jeg [:D]
 
Vet, ble helt salig og rolig jeg da han sa han var klar [:)] Så nå går jeg bare og gliser og gleder meg... [:)][:D]
Har alltid vært en drøm for meg å prøve å få barn, altså ikke bli overraskende gravid...
 
ja, det er flott å vite at sambo ønsker det like mye som deg , ha et felles prosjekt på en måte, hehe. Hos meg så var det faktisk sambo som spurte om vi ikke skulle kanskje begynne å prøve å lage baby. Da smeltet jeg da!!! Han er en herlig mann den guten min , selv om jeg blir litt lei av han engang i blant! hehe
 
" slå seg på den andre siden av panna" tar fjernkontrollen og skifter fra TV2 til TVNorge og ser på filmem i stedet...jau eggerøra, han gutten var på tv2..glemte visst at jeg så filem på TV2...hehehe
 
[:D] sånn kan det gå [;)]
Jau, men man skal være litt lei disse mennene en gang i blant vet du, så merker man ekstra godt de gode periodene [:)][:D]
 
Det er så sant så sant!! Kjærligheten er ikke en dans på roser! Heldigvis er det bare små ting i ny og ne man syter litt over....hehe
Er vel ikke så lett å leve med vi damer heller da!! hehe
 
Hæ...? Hva snakker du om...???
 
 
 
 
[X(] [:D] Nei, vi er nok ikke alltid det... [:-]
 
ohh...jeg så ikke den nederste linja der..hehe, tenkte at jeg hadde skrevet noe skummelt noe..hehe....den filmen på tv norge ser artig ut , synd jeg gikk glipp av del 1 av den , hva heter den ?
 
"hevnen er søt". Men jeg har heller ikke sett del 1 da... har på musikkanalen... [:)]
 
hehe, okey :) da må jeg prøve å finne den filmen en eller annen plass..hehe...jøss...1 liter iste...jaja...do pause på meg det ! huff....det er nesten skummelt å gå på do nå, enn om liksom...sukk...meen må man så må man
 
Ja, det som kommer, kommer nok uansett liksom...men skjønner hva du mener... *venterispenning* [:D]
 
ja, ENN OM!?!? Enn om testen lyser + eller GRAVID [:D][:D][:D][:D]
 
Åh hjelp , jeg fikk bokstavelig talt et sug i magen da jeg så det store blåe krysset der...åhh....vil ha et sånt et jaa...nå kan jeg nesten ikke vente til mandag...eller hvis jeg må ta det om morgenen så blir det tirsdag da....ojh ojh ojh
 
kjøpe en 2-pakning og svi av en på ettermiddagen i tilfelle...?? hehe...er jo noen dager over IKM da, så da er det vel stor sjangse uansett, eller...? [:)]
 
Ja, det var smart! I shall do that!! Å eggerøra, det er så herlig å chatte med deg , du virker så koselig [:D] Og at du er våken nå! klokken snart halv fire, genialt!!
 
Likeså [:)][:)]
 
er klokken halv fire alt???[8|]
 
hehe, jaja, ikke annet enn husarbeid på plakaten i morgen, og det kan vente.... [:D][:-][:-]
 
må jo benytte sjangsen til å sitte oppe litt nå, vettu, om et knapt år kan vi jo ikke det mer!!!!! *optiiimiiist* -synger-[:D][:D][:D][:D]
 
hihihi, herlig tanke det ja, eller kanskje motsatt, at en liten baby holder oss våken hele natten , og vi må flytte data eller krybben og kan sitte her å jabbe, hehe...håper jeg får en baby som sover om natten da...ikke en som hyler om natta og sover om dagen...sukk...men , man må ikke ta sorgene på forskudd...eller sorger og sorger fru blom. Er gladelig sliten trøtt og utslitt så lenge jeg har et nurk jeg :)
 
Ja, det meste er nok verdt det [:)]
Jeg var litt småkvalm her en dag, og sambo sa at det var bare en forberedelse til jeg skulle gå slik i 9 MND!! hyggelig han ja... [:o] heldigvis ikke vanlig å gå så lenge da, men jeg måtte bare si at det uansett hadde vært verdt det for et kjærlighetsbarn! [;)]
 
Back
Topp