klovne-Terror -Killer Clown

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Er dette morsomt? Når de begynner å bruke frykt for å lage youtube filmer, må jeg si er rett og slett at det må være strafbart, da de spiller på frykt... med våpen eller etterligning av våpe.....

Jeg elsker Haloween og dens tradisjoner, men dette er ikke noe hyggelig, mer skummelt viss man møter de "feile personene"

*Frustrasjon utbrudd*

Har ikke lest så mye om det, men hvis det går på å løpe rundt med våpen og skremme tilfeldige mennesker (og barn) syns jeg det er totalt uakseptabelt og burde helt klart straffes om man får tatt noen for det. Stor forskjell på å tulle med en kompis og på å gi tilfeldige fremmede i verste fall varige angstlidelser.

Er dette morsomt? Når de begynner å bruke frykt for å lage youtube filmer, må jeg si er rett og slett at det må være strafbart, da de spiller på frykt... med våpen eller etterligning av våpe.....

Jeg elsker Haloween og dens tradisjoner, men dette er ikke noe hyggelig, mer skummelt viss man møter de "feile personene"

*Frustrasjon utbrudd*

Kan kun si meg enig. Synes dette blir for dumt, og ja, de burde bli straffet for det.

Jeg får så ståpels av dette at jeg får ikke sakt det engang :( :rolleyes: jeg har siden jeg var liten vært livredd både klovner og ballonger :( tanken på å møte på en med onde hensikter på kveldstid gir meg hjertebank og jeg er helt sikker på at det ville endt i akutt hjertestans om det hadde skjedd :(

Så nei, dette er ikke morro :confused:

Jeg får så ståpels av dette at jeg får ikke sakt det engang :( :rolleyes: jeg har siden jeg var liten vært livredd både klovner og ballonger :( tanken på å møte på en med onde hensikter på kveldstid gir meg hjertebank og jeg er helt sikker på at det ville endt i akutt hjertestans om det hadde skjedd :(

Så nei, dette er ikke morro :confused:
Signerer! Livredd klovner...

Sønnen min er livredd klovner. (7år) Han har dessverre sett på TV at dette var noe de gjorde i USA. Jeg betrygget han i går kveld med at det kun er noen som tuller og at dette ikke er noe som skjer i Norge. Og idag leser jeg at det har kommet til Norge også. Syntes rett og slett ingenting om slik oppførsel.

Jeg har helt angst for klovner og syns til og med de normale sirkus klovnene er ekle! Så dette gjør meg koko! Å tror jeg hadde freeka totalt ut om jeg hadde truffe en av disse stygge utkledde vesenene. Godt ikke jeg går bevepnet da gitt..

Sønnen min er livredd klovner. (7år) Han har dessverre sett på TV at dette var noe de gjorde i USA. Jeg betrygget han i går kveld med at det kun er noen som tuller og at dette ikke er noe som skjer i Norge. Og idag leser jeg at det har kommet til Norge også. Syntes rett og slett ingenting om slik oppførsel.
det er det som er egenlig utenkelig, " det vil adre skje i Nor..." alt smitter. har dog ikke frykt for klovner, men syns dette er å dra det for langt, da dette kan skape tilværelsen som mange mistrives, særlig for barn....;(

Siden jeg lurte meg til å se IT som 8 åring har jeg veldig skrekk for klovner altså. Håper ikke jeg treffer de....

Jeg selv er livredd klovner, så jeg syns ikke dette er noe morsomt.

Det er hvertfall ikke humor som treffer meg. Som flere andre skriver så synes jeg det er uakseptabelt at mennesker morer seg med å skape frykt og skremme tilfeldige personer, deriblant barn og unge. Ja takk til en straff for de som utfører slike "morsomheter".

*Frustrasjon utbrudd*
Leste idag at skremmende atferd utkledd som klovn kunne visst straffes med fengsel og/eller bot

Det er hvertfall ikke humor som treffer meg. Som flere andre skriver så synes jeg det er uakseptabelt at mennesker morer seg med å skape frykt og skremme tilfeldige personer, deriblant barn og unge. Ja takk til en straff for de som utfører slike "morsomheter".

Enig! Uhørt! Synes igrunn heller ikke noe om å drite ut andre for radio/tv heller. Så unødvendig når humor går utover andre.

Jeg synes i grunn ikke det er morsomt! Jeg hadde blitt fly forbanna og mest sannsynlig svimt av, da det er sånn jeg reagerer på å bli skremt...

Hva er greia med de klovnene egentlig? Har hørt litt, men føler ikke jeg har fått svar på hva som ligger bak dette?

Ser ikke helt humoren i det, synes ikke det er noe hyggelig å skremme andre på den måten.

Jeg klarer ikke å se humoren i å skremme andre. Jeg hadde antagligvis blitt skikkelig sint om noen hadde slengt seg på panseret/frontruta mi. En ting er at jeg helt sikkert hadde blitt redd, en annen ting er ev skader de kunne påført bilen i farten som muligens kunne blitt en dyr affære for meg.

De som gjør det kan bli straffet for det og det er nå kommet ett nytt fenomen. Det er at man skal løpe etter å banke de som er utkledd som klovner. For å skremme de som kler seg ut. Var en gutt i nærområde som kledde seg som klovn og så var det en guttegjeng som løp etter han og skulle gi han bank.

Jeg hadde død hadde jeg sett en klovn tilfeldig i veien. Ikke for at jeg hater klovner men for hele settingen er ekkelt. Bare de ikke kler seg ut som zombier. Da tørr ikke jeg å gå ut.

Ser ikke humoren i det. Synes det er noe tull.

Back
Topp