Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke redd klovner, men hadde jeg sett eller møtt en av disse, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Du vet jo aldri hva slags folk som er under kostymet heller. Synes ikke det er spesielt morsomt.
Var ett par gutter som skulle filme i område her og så var det noen rånere som fikk høre det. Endte med at rånerne skulle banke dem og endte vel med at klovnen og kameraten ble jagd inn i skogen.Synes de DM sine videoer på YT er kjempe morro, og regner med de tar forhondsregler siden alt ser veldig bra gjennomført ut, meeen det er nok ikke så veldig bra å holde på slik.
Synes ikke at det er særlig kult at "random" folk over hele verden driver med dette nå da man aldri vet om disse folka er stabile.
Ja samme tenker jegVar ett par gutter som skulle filme i område her og så var det noen rånere som fikk høre det. Endte med at rånerne skulle banke dem og endte vel med at klovnen og kameraten ble jagd inn i skogen.
Blir noe annet hvis det er profesjonelle som gjør det som har folk rundt seg som kan forklare og stoppe forbi passerende enn små tenkte ungdommer/voksne som skal ha det morsomt.
Ja har tatt helt av. Sykt hvor fort det sprer seg. Tørr jo nesten ikke å se ut av vinduet.Ja samme tenker jegLiker absolutt ikke at "hvem som helst" løper rundt å gjør det der.. Har jo tatt helt av. Plutselig er det en virkelig psykopat som gjør det
jepp.. Kjenner jeg gruer meg til halloween når jeg skal ut med jenta å gå fra hus til hus. Seriøst jeg hadde klikka så syyykt om det hadde skjedd med meg!! Håper trenden er over til den tid.Ja har tatt helt av. Sykt hvor fort det sprer seg. Tørr jo nesten ikke å se ut av vinduet.
Ja, helt klart. Noen kommer til å bli skikkelig skadd.
Samme herJeg er ikke redd klovner, men hadde jeg sett eller møtt en av disse, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Du vet jo aldri hva slags folk som er under kostymet heller. Synes ikke det er spesielt morsomt.
Jeg hater halloween uansett. Liker ikke å gå ute når det er mørkt og hater kostymer. Har fobi for zombier.jepp.. Kjenner jeg gruer meg til halloween når jeg skal ut med jenta å gå fra hus til hus. Seriøst jeg hadde klikka så syyykt om det hadde skjedd med meg!! Håper trenden er over til den tid.
Det er bare et tidspørsmål om når tid noen blir skadd/drept ja..
Uffda :/ Hørtes ikke noe særlig ut!Jeg hater halloween uansett. Liker ikke å gå ute når det er mørkt og hater kostymer. Har fobi for zombier.
Vesla her er bare 4 år. Så regner med at vi ikke går i år heller. Her skrur jeg av ute lyset, men får ikke mye besøk uansett da vi bor på ett lite boligfelt.
Blitt værre med åra. HeheUffda :/ Hørtes ikke noe særlig ut!
Jeg synes at det er gøy jeg daSist ordnet jeg halloween fest å så gikk vi samlet fra dør til dør senere på kvelden
Kjempe stas for barna !
![]()