Klipper du håret på barna selv eller drar dere på frisør?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
?
 
Klipper eldstemann med maskin hjemme, har jeg hatt ei jente tror jeg det måtte blitt frisørn;)
 
Klipper jenta vår selv. Men når får vi en gutt, og regner med at han kommer til å gå oftere til frisøren ;) Sveis er vanskelig å klippe.
 
Klipper selv, men er frisør ;)
 
Frisør =)
 
Om sommeren bruker jeg maskina på eldste. Frisør om vinteren når håret bør være litt lenger.

Frøkna har ikke hatt så mye hår før nå, men jeg stusser litt selv. Særlig luggen siden hun ikke vil ha hår frem i fjeset :p
 
Frisøren, men det er heller sjelden.

Edit: første klippen tar jeg
 
Klipper selv.
 
Klipper selv :)
 
Klipper selv, fordi han blir livredd bare han ser saksa, og hyler og skriker. Han er 18 måneder og har veldig mye hår, så skulle gjerne tatt han meg til frisøren.
 
Klipper selv :)
Hun fikk pannelugg for en mnd i Egypt og da gikk vi til frisør for hadde aldri turt å klippe det på henne, stusse den derimot kan jeg fint gjøre ;-)
 
Frisør på jenta mi på snart 2 :) luggen vokste 2 cm på en mnd nå, så måtte jukse den litt til med saks her om dagen..
 
Klipper selv. Har ei jente på over 2 år. Hu har akkurat fått alt håret på hodet så det har bare vært å klippe litt i nakken.
 
Klipper stort sett gutta selv, med maskin om sommeren og saks på vinteren. Men det hender seg at faren får ett innfall og drar de med til frisøren, så kommer de hjem nyklipte alle tre :)
 
Back
Topp