Klipper du håret på barna selv eller drar dere på frisør?

Klippe det selv :) blir bare stussing når den tid kommer uansett, jenta mi skal få langt hår som mammaen sin :D klipper typen og megselv, så syntes frisør er tull om man ikke har tenkt å ha en viss frisyre :)
 
Hærlig :) tror ikke det blir krøller her :p tror mitt strie hår slo gjennom. Han har sand blondt hår og knall blå øyne. Å begynner å få ganske mye hår :D

De er så fine med hår synes jeg :) Aner ikke hvor han har krøllene fra... Vi har ikke det.. Pappaen var blond som liten, men ingen av oss er det nå heller :p Postmannen???
 
De er så fine med hår synes jeg :) Aner ikke hvor han har krøllene fra... Vi har ikke det.. Pappaen var blond som liten, men ingen av oss er det nå heller :p Postmannen???

Hehe. Må vær postmann :p her har pappaen masse krøller og kjempe tykt sort hår. Å jeg har også mørke brunt :p så lurer på hvor den lyse fargen kommer fra?
Å svigerfar er postmann :p å det er ikke han! Haha
 
Mannen klipper, eldstemann med maskin, søstra med saks, men særlig hun får trolig tilbud om frisør, nå som hun begynner å bli stor og får langt hår.
 
Klipper både meg selv, sambo og lillemor selv jeg... :)
 
Klipper selv, og resten av familien som regel. ;) Hobby-frisør :)
 
Drar til frisøren :)
 
Klipper selv, kommer ikke til å dra til frisør før han selv ber om det.
 
Vi går til frisøren! Jeg tar ikke sjanse på å skamklippe jentungen :p
 
Nope jeg duger ikke til hår, men tanta hans klipper han innimellom ;)
 
Kommer til å gjøre det selv eller få en venninne til å gjøre det :) i hvert fall på gutten!
 
Back
Topp